Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: بیشتر لکه گیری مناطق برش خورده در شهرستان های آق قلا، گمیشان و گرگان بوده و با هزینه کرد چهار میلیارد ریال انجام شد.

به گفته وی در جریان سیل گلستان ۹۷ نقطه از راه های ارتباطی در شهرستان های سیل زده آق قلا و گُمیشان برای عبور آب برش خورد که با مرمت آن به طور موقت بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت راه های ارتباطی آسیب دیده از سیل و رانش زمین در سایر مناطق استان گلستان هم گفت: تمام محورهای ارتباطی آسیب دیده بازگشایی موقت شده و آمد و شد خودروها برای دسترسی ساکنان منطقه برقرار است.

پیش از این غلامرضا بیکی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم به خبرنگار ایرنا گفته بود: در جریان سیل ابتدای امسال ۹۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دید که خسارت ریالی آن دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آق قلا گمیشان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ماک شاهکویی، شامگاه سه شنبه در دیدار با دانشجویان اظهار کرد: دشمن بعد از عملیات وعده صادق با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است.

وی افزود: امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران کمتر از هفت دقیقه آسمان چند کشور را طی می‌کنند و در نقطه اصلی فرود می‌آیند که این نشان از قدرت نظامی این کشور است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه در این حمله نظامی تنها اسرائیل را تنبیه نکردیم، گفت: آمریکا، فرانسه و انگلستان جز گزینه‌های بودند که در این حمله تنبیه شدند.

وی یادآور شد: این سه کشور جز کشورهای بودند که در نگه داشتن حفظ روحیه ارتش اسرائیل سهم داشتند.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه دل ملت اسلامی در پی این عملیات شاد شد، اظهار کرد: با انجام این حمله نظامی سیلی محکمی توسط جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل زده شد که توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

کد خبر 6080394

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی