Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@21:19:16 GMT

مرگ پسر 11 ساله در کانال آب

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۷۷۹

مرگ پسر 11 ساله در کانال آب

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از غرق شدن یک پسر 11 ساله بر اثر سقوط در کانال آب روستای "فیض آباد اژیه" خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" ، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن پسری 11 ساله در روستای "فیض آباد اژیه" بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری اژیه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد، پسر 11 ساله همراه پدر خود برای کار کشاورزی به محل آمده بودند که پدر حین انجام کار از فرزندش غافل شده و دقایقی بعد متوجه فقدان فرزندش می شود.

وی با بیان اینکه با آثار به جا مانده از این کودک مشخص شد، وی در کانال آب سقوط کرده است، گفت: با تلاش یگان‌های امدادی و ماموران انتظامی سرانجام جسد پسربچه 11 ساله از آب بیرون آورده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک به والدین توصیه کرد: در حاشیه رودخانه ها و کانال های آب کشاورزی نکات ایمنی را رعایت کرده و مراقب فرزندان خود باشند.#پلیس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...