Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال اروپا را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که بدون اجازه در تمرینات روزهای اخیر این باشگاه شرکت نکرده بود و اظهارنظری جنجالی نیز بر زبان آورده بود، سرانجام تصمیم به حضور در تمرینات قهرمان فرانسه نمود. به نقل از RMC Sport، نیمار حدود ساعت 9:10 در تمرینات دوشنبه صبح باشگاه پاری سن ژرمن شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که تمایل خود را برای جدایی از پاری سن ژرمن کتمان نمی کند، با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه در خصوص غیبتش در تمرینات به صحبت پرداخت. نیمار روز یکشنبه از سائوپائولو به سمت پاریس پرواز کرد و پرواز وی ساعت 7:30 روز دوشنبه در پاریس به زمین نشست. وی آخرین بازیکنی است که به تمرینات روز دوشنبه پاری سن ژرمن اضافه می شود، پس از اینکه کوین تراپ در ساعت 8:15 به تمرین آمد و توماس توخل و کیلیان ام باپه یک ربع قبل از وی وارد شدند.

- ماندن احتمالی کیلور ناواس در رئال مادرید، برنامه‌های این باشگاه برای پست دروازه بانی را دچار تغییر می‌کند. به گزارش مارکا، ترکیب رئال در پست دروازه در حالی شکل می‌گیرد که اوضاع تقریبا هیچ سنخیتی با آنچه باشگاه در اواسط فصل گذشته مدنظر داشت، ندارد. اگر زیدان پیشتر می‌گفت در این پست هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد، اکنون وضعیت به آن اندازه شفاف نیست. واضح است که کورتوا انتخاب اول است و فصل را با این مزیت شروع می‌کند اما سایه سنگین دروازه بانی با سه قهرمانی اروپا را پشت سر خود احساس خواهد کرد. در واقع کیلور ناواس علی رغم اینکه می‌داند در شرایط عادی قافیه را از حالا به کورتوا واگذار کرده، تصمیم گرفته در رئال مادرید بماند. ماندن ناواس یعنی به هم ریختن برنامه‌های باشگاه برای آندری لونین. دروازه بان جوان و آینده دار اوکراینی که اخیرا در جام جهانی زیر 20 ساله‌ها نشان داد ارزش سرمایه گذاری را داشته است. رئال مادرید قصد داشت امسال لونین دروازه بان دوم باشد تا در برخی بازی‌ها فرصت نیز پیدا کند اما ماندن ناواس یعنی چنین چیزی ممکن نیست.
از طرفی دروازه بان سوم عملا هیچ فرصتی برای بازی کردن پیدا نمی‌کند و این چیزی نیست که رئال مادرید برای لونین بخواهد. کهکشانی‌ها حالا که می‌بینند نمی‌توانند به لونین فرصتی بدهند، مایلند او را به تیمی درجه یک لالیگایی بفرستند تا برخلاف انتقالش به لگانس، به طور دائم و مرتب بازی کند و فشار در بالاترین سطح را تجربه کند. اگرچه که پیدا کردن چنین مقصدی بسیار هم دشوار است. از این رو اوضاع برای این دروازه بان کمی پیچیده شده است. با جدایی محتمل لونین، دیگو آلتوبه به عنوان دروازه بان سوم و دروازه بان کاستیا عمل خواهد کرد.

- این احتمال وجود دارد که دنی سبایوس در رئال مادرید بماند. به گزارش مارکا، یورو زیر 21 ساله‌ها نام چند بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت. از فابین رویز گرفته تا دنی اولمو و دنی سبایوس. هافبک رئال مادرید علی رغم درخشش در دو دوره پیاپی این تورنمنت، همچنان نتوانسته جایگاه خوبی در ترکیب کهکشانی‌ها برای خودش دست و پا کند. سبایوس از زمان بازگشت زیدان، جدایی‌اش از این تیم را قطعی می‌دانست چرا که زیزو اعتقادی به او نداشت و به شدت روی درخواستش مبنی بر جذب پوگبا اصرار می‌ورزید. ولی اوضاع شاید به نحوی غافلگیر کننده رقم بخورد. صحبت از احتمال ماندن سبایوس است. عملکرد خوب دنی در یورو از یک طرف، روز به روز دشوارتر شدن خرید پل پوگبا از سوی دیگر و نهایتا بازار متورم که باعث می‌شود خرید هر بازیکنی حتی در حد و اندازه‌های سبایوس هم هزینه سنگینی داشته باشد، همگی دست به دست هم داده تا سران و مدیران رئال مادرید به این نتیجه برسند که شاید بهتر است سبایوس حفظ شود. البته باشگاه می‌داند که داستان سبایوس صرفا مسائل فوتبالی را در بر نمی‌گیرد. رابطه او با زیدان به هیچ عنوان خوب نیست و این یعنی اگر قرار به ماندن او باشد، باید ساختار و چارچوب جدیدی بین مربی و بازیکن برقرار شود. در هر صورت تصمیم نهایی درباره سبایوس پس از بازگشت تیم از تور پیش فصل کانادا گرفته می‌شود. میلان و تاتنهام رسما از علاقه شان به سبایوس به رئال مادرید گفته‌اند و حتی با خود او نیز مذاکراتی داشته‌اند. رئال مادرید که در مقطعی شکی در فروش سبایوس نداشت، حالا به نگه داشتن او فکر می‌کند و از طرفی قصد ندارد برای بازیکنانی که جذب‌شان تفاوت کیفی قابل توجهی در تیم ایجاد نمی‌کند، رقم‌های سرسام آوری پرداخت کند.

- در شرایطی که ماتیاس ده لیخت از مدت‌ها قبل با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و انتظار می‌رود طی ساعات آینده وارد تورین شود و روز سه شنبه در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند، باشگاه بارسلونا در لحظات آخر برای هایجک کردن این بازیکن وارد عمل شده است. به گزارش موندو دپورتیوو، ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با ماتیاس ده لیخت شخصاً تماس گرفته است و خواسته تا با او جلسه ای داشته باشد و ده لیخت هم مدیربرنامه‌هایش را در جریان قرار داده است. مینو رایولا به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که تنها در صورتی با آن‌ها صحبت می‌کند که پیشنهاد آن‌ها برابر با رقم پیشنهادی یوونتوس و البته توافقات شخصی طرفین باشد. از این رو باشگاه بارسلونا اطمینان حاصل پیدا کرده که این‌بار تلاش‌های لحظه آخری اش برای هایجک بازیکنان، نتیجه ای به دنبال ندارد. ماتیاس ده لیختِ نوزده ساله احتمالاً فردا در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس حاضر شود.

- پس از سپری کردن یک فصل حضور قرضی در پارما، این باشگاه قصد دارد به همکاری خود با روبرتو اینگلزه ادامه دهد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو و آلفردو پدولا، روبرتو اینگلزه به صورت قرضی و با مبلغ دو میلیون یورو از ناپولی به پارما خواهد پیوست و در پایان فصل بند خرید اجباری وی به مبلغ 18 میلیون یورو فعال خواهد شد. این مهاجم 27 ساله که بهترین دورانش را در کیه وو سپری کرد، طی 25 بازی فصل گذشته برای پارما موفق به زدن 9 گل در سری آ شده است.

- باشگاه پاری سن ژرمن علاقه مند است مدافع 23 ساله باشگاه بروسیا دورتموند را به جمع بازیکنانش اضافه کند و در این راه با باشگاه آلمانی به توافق رسید. به گزارش RMC, Goal France ,L’Équipe، عبدو دیالو مدافع فرانسوی باشگاه بروسیا دورتموند با امضای قراردادی به ارزش 32 میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. این مدافع 23 ساله امروز راهی پاریس می شود و بنابر ادعای مانو لونژون خبرنگار مطرح فوتبال فرانسه طی 48 ساعت آینده مراحل انتقالش به قهرمان فرانسه را خواهد گذراند. طی 5 روز اخیر، لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مذاکرات پیشرفته ای با دورتموند انجام داده و پس از بازگشت متس هوملس به دورتموند، این باشگاه آلمانی موافقت خود را با جدایی دیالو اعلام کرده است. پس از توافق دو باشگاه بر سر این انتقال، فقط رضایت دیالو باقی مانده بود که این مدافع پس از اینکه متوجه شد در برنامه های توماس توخل جای دارد، سریعاً موافقت خود را با این انتقال اعلام نمود. وی توانایی بازی در سمت چپ و مرکز خط دفاعی را داراست.

- باشگاه پورتو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ایکر کاسیاس فصل آینده فوتبال بازی نخواهد کرد. به گزارش سایت رسمی پورتو، کاسیاس فصل آینده همزمان با ریکاوری از حمله قلبی چند ماه اخیرش، عضوی از کادر مربی‌گری و رابط میان مدیریت و تیم اول باشگاه خواهد بود. ایکر در مصاحبه با تلویزیون باشگاه گفت: امسال قرار است کاری متفاوت از آنچه معمولا انجام می‌دادم، انجام بدهم. منظورم حضور در زمین بازی است. سعی می‌کنم رابط بین تیم و باشگاه باشم. مربی فصل گذشته وقتی آن اتفاق برایم رخ داد، با من حرف زد و گفت دوست دارد همچنان کنار آنها بمانم. کنار تیم و به خصوص بازیکنان جوان باشم چون قرار است تغییرات زیادی اعمال شود. نهایت تلاشم را برای کمک به هم تیمی‌ها خواهم کرد. چند هفته دیگر از پیش فصل باقی مانده و در کنار هم تلاش می‌کنیم فصلی فوق العاده را از همان ابتدای کار رقم بزنیم.

- یورگن کلوپ پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل بردفورد در دیداری دوستانه احتمال خرید یک دفاع چپ در ادامه پنجره نقل و انتقالات تابستانی را رد نکرد. کلوپ گفته:«باید ببینیم چه می شود. نمی توانم جواب بله و یا خیر بدهم. باید همه جوانب را بررسی کنیم. مورنو از تیم جدا شد اما دو بازیکن خیلی جوان داریم که می توانند در آن پست بازی کنند. میلنر هم سابقه بازی در این پست را دارد. شاید تصمیم بگیریم به این ها به عنوان ذخیره روبرتسون اعتماد کنیم.»

- ژوزه مورینیو پس از خروج از منچستریونایتد به تیم هایی همچون لیون، بنفیکا و این اواخر به نیوکاسل یونایتد نیز لینک شده بود. به هرحال مورینیو بارها اعلام کرده است که دوست دارد روزی در بوندس لیگا سرمربی‌گری کند. او در این باره به گاتزتا دلواسپورت گفت: "واقعا دل‌تنگ فوتبال شده‌ام. دلم برای آدرنالین، زمین و شغلم تنگ شده است. در حال یادگیری زبان آلمانی هستم. بوندس لیگا؟ الان آلمانی می آموزم. من به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسه و ایتالیایی حرف می زنم."

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاسیاس پورتو مورینیو لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بوابة الاهرام، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این طرح دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، از طریق تارنمای اینترنتی مقرأة الحرمین به نشانی maqraa.gph.gov.sa یا از طریق نرم افزار‌های (اپلیکیشن)‌های طراحی شده اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال