Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:44:23 GMT

رئیس دانشگاه خواجه نصیر معاون آموزشی وزیر علوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۴۰۴۳

رئیس دانشگاه خواجه نصیر معاون آموزشی وزیر علوم شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، علی خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را به سمت معاون آموزشی منصوب کرد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، علی خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را به سمت معاون آموزشی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم انتصاب خطاب به خاکی‌صدیق آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم، به سمت «معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با هماهنگی سایر معاونان ستاد وزارت و بهره‌مندی از نظرات معاونان محترم آموزشی دانشگاه‌ها وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و اهتمام جدی در اجرای ساماندهی و تعیین مأموریت‌های اصلی مؤسسات و مراکز آموزش عالی، ارتقای کیفی آموزش به‌ویژه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، بازنگری برنامه‌های درسی باهدف روزآمدشدن آن‌ها متناسب با پیشرفت‌های روز و نیازهای جامعه همراه با توجه خاص به توسعه برنامه‌های درسی بین‌رشته‌ای، اهتمام جدی به اجرای برنامه‌های مهارت‌افزایی و اشتغال‌پذیری دانشجویان دوره‌های کارشناسی، متناسب‌سازی ظرفیت پذیرش دانشجو با نیازهای جامعه، توسعه کمی و کیفی ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی، اجرای برنامه بالندگی اعضای هیئت‌علمی و پی‌گیری اجرای روش‌های نوین آموزشی به انجام رسانید.

توفیق جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف آموزش عالی و راهبردهای دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

وزیر علوم موفقیت کاروان ورزشی دانشجویان در بازی‌های یونیورسیاد را تبریک گفتسؤال از وزیر علوم کلید خورد +محور‌های سؤال

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، علی خاکی‌صدیق متولد سال 1341 در شهر خرم‌آباد و دانش-آموخته کارشناسی از دانشگاه نیوکاسل، انگلستان (1983)، کارشناسی ارشد سیستم‌های کنترل ازیومیست، انگلستان (1985) و دکتری سیستم‌های کنترل از دانشگاه سالفورد، انگلستان (1988) می‌باشد و هم اکنون استاد پایه 36 گروه کنترل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.

وی به عنوان استاد نمونه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1377 1378 و اولین استاد برجسته مهندسی در سال 1391 توسط فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد و در چندین نوبت به عنوان پژوهشگر و استاد نمونه آموزشی دانشگاه برگزیده شد.

دکتر خاکی صدیق ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در سال‌های 1382 1386 و 1392 تا 1398 در کارنامه کاری خود دارد.

وی چهارده عنوان کتاب تخصصی ترجمه و تألیف کرده است، که یکی از آن‌ها در انتشارات معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده است و چندین کتاب تألیفی وی به عنوان کتاب‌های سال دانشگاه‌ها و برتر سال معرفی شده‌اند. هم‌چنین 120 مقاله چاپ شده در مجلات بین‌المللی، 22 مقاله علمی پژوهشی فارسی داشته و 160 مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه نموده است.

سوابق برجسته علمی خاکی‌صدیق به همراه تجربه موفق در حوزه‌های اجرایی از ویژگی‌های برجسته‌ای است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتخاب وی به آن توجه خاص داشته‌اند. امید است که این تجربه همراه با قابلیت‌های فردی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تعامل با همه نهادهای دخیل در حوزه علم و فناوری بتواند در انجام این مسئولیت مهم توفیق یابد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات بی‌شائبه  مجتبی شریعتی نیاسر معاون سابق آموزشی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت علوم علی خاکی صدیق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم علی خاکی صدیق وزارت علوم علی خاکی صدیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای مرمت حمام خواجه نصیر مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرام مروتی در بازدید از این اثر تاریخی افزود: مطالعات و برآورد اعتبار مرمت این اثر از سوی مشاور انجام شده و جذب پیمانکار در دستور کار گرفته است.
وی اضافه کرد: حمام تاریخی خواجه نصیر مراغه پس از مرمت به عنوان کاربری فرهنگی استفاده خواهد شد.

پایه‌های حمام تاریخی خواجه نصیر مراغه مربوط به دوره ایلخانی، بنای آن صفویه بوده و بخش الحاقی آن نیز در دوره قاجاریه بنا شده است.
این حمام در بافت تاریخی شهر به شکل مجموعه‌ای زیبا و کم نظیر از طاق و گنبد‌های متعدد و تزئینات آجری است.

حمام تاریخی خواجه نصیر نزدیک به ۵۰۰ متر مربع وسعت دارد و به علت ارزش و اهمیت معماری در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
این حمام جزو معدود حمام‌های تاریخی ۲ قلو با بخش‌های مجزای زنانه و مردانه در کشور است که در محدوده بازار مراغه تا اواسط دهه ۷۰ دایر بود واز آن به صورت عمومی استفاده می‌شد.

اویل دهه هشتاد این اثر تاریخی به علت تعطیلی پنج ساله به شدت تخریب و به محل تجمع معتادان و انباشت زباله تبدیل شده بود که با پیگیری‌های رسانه‌ای خبرنگار صداوسیما مرحله نخست مرمت این اثر تاریخی اجرا و نیمه تمام مانده است.

 

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر در حمایت از وعده صادق
  • اجتماع دانشگاهیان در دانشگاه‌های تهران علیه اسرائیل
  • مرمت حمام خواجه نصیر در مراغه
  • تلاش برای مرمت حمام خواجه نصیر مراغه
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد
  • تقدیر دانشگاه خواجه نصیر از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • تقدیر دانشگاه خواجه نصیر از حمله غیورمردان سپاه به رژیم صهیونیستی
  • دفاع دانشگاه خواجه نصیر از حملات شب گذشته به سرزمین‌های اشغالی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد