Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت:هرگونه انتظار از ایران برای بازگشت به شرایط قبل از ۸ می ۲۰۱۹ بدون اثبات اراده سیاسی جدی و توانایی عملی طرفهای اروپایی در ایجاد توازن در انجام تعهدات بر اساس برجام و منتفع شدن عملی ایران از آثار لغو تحریم ها به نحو پیش بینی شده در برجام یک انتظار غیرواقع بینانه و مغایر با اهداف، منطق و محتوای برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس آنلاین: سید عباس موسوی که به همراه ظریف در نیویورک به سر میبرد د واکنش به بیانیه سران آلمان، فرانسه و انگلیس در آستانه نشیت شورای وزیران اتحادیه اروپا در بروکسل در مورد برجام و ابراز نگرانی آنها از کاهش تعهدات ایران، اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ها و موضع گیری های طرف های اروپایی برجام را با دقت به لحاظ میزان انطباق با تعهدات این دولتها وفق توافق مزبور و مصوبات کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار می دهد. تاکید می کنیم تداوم اقدامات داوطلبانه مبتنی بر حسن نیت جمهوری اسلامی ایران مطابق با برجام ریشه در متقابل بودن حقوق و تکالیف پیش بینی شده در برجام دارد و چنین مسیری نبایستی به عنوان یک جاده یکطرفه تلقی شود.

سیدعباس موسوی افزود: انتظار ایران از شرکای اروپایی برجام، اتخاذ تصمیمات و گامهایی عملی، موثر و مسئولانه در روند اجرایی شدن آن است. هرگونه انتظار از  ایران برای بازگشت به شرایط قبل از ۸ می ۲۰۱۹ بدون اثبات اراده سیاسی جدی و توانایی عملی طرفهای اروپایی در ایجاد توازن در انجام تعهدات بر اساس برجام و منتفع شدن عملی ایران از آثار لغو تحریم ها به نحو پیش بینی شده در برجام یک انتظار غیرواقع بینانه و مغایر با اهداف، منطق و محتوای برجام است. تکرار می کنیم تا زمانی که طرف مقابل متعهد باشند ما نیز به همان میزان متعهد می‌مانیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه بیانیه تروئیکای اروپایی بیانیه آلمان فرانسه و انگلیس پاسخ تهران پاسخ ایران واکنش ایران برجام نشست بروکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: از فردا با گذر امواج متوالی از فراز استان افزایش ناپایداری به شکل رشد ابر، در پاره‌ای مناطق استان، رگبار و رعد و برق (به خصوص برای نواحی شمالی و شرقی استان) و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.
براتی افزود: برای دو روز آینده افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • اقدام قاطع بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد