Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:14:11 GMT

تاوان لغو اردوی خارجی تنها برای شهرخودرو و فولاد!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۴۰۹۱

تاوان لغو اردوی خارجی تنها برای شهرخودرو و فولاد!

تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و فولاد در حسابی سرانگشتی هزینه‌ای نزدیک و یا حتی بالاتر از اردوی خارجی نصیبشان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در ابتدای سال 98 عنوان شد که ورود بازیکن خارجی و انجام اردوهای برون مرزی از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال ممنوع اعلام شده است در سیاستی دوگانه، دو تیم پرطرفدار پایتخت راهی اردوی خارجی با سرمربیان خارجی خود شدند که صدای خیلی از تیم‌ها را نیز درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که امسال با حمایت مالک جدید خود مشکلی بابت هزینه ندارد، اردوی خارجی خود را به دلیل دستور این دو نهاد بالادستی لغو کرد و موجب ناراحتی سرمربی مشهدی‌ها نیز شد؛ در پایان اردوی مشهدی‌ها در تهران با احتساب هزینه‌های سنگین پروازها از مشهد به تهران با نرخ جدید، اقامت یک هفته‌ای در هتل المپیک و استفاده از رستوران، اجاره‌های بالای سانس‌های تمرین در زمین شماره2، اجاره اتوبوس، زمین اکباتان و همچنین سفر رفت و برگشت به اصفهان برای بازی تدارکاتی و ...، مشخص شد که این تیم هزینه‌ای بالغ بر 350 تا 400میلیون تومان را صرف این اردوی داخلی کرده که مشابه و یا حتی بیشتر از اردوی خارجی مثلا ترکیه بوده و تنها بدنامی نرفتن را برای تیم یحیی به دنبال داشته است.

 

از شهرخودرو بیشتر، شاید بتوان اردوی فولادی‌ها را مثال زد که دومین هفته حضور خود در تهران و استقرار در هتل المپیک را برای کاروان خود پشت‌سر می‌گذارند و در حالی قید سفر خارجی را زده‌اند که ناخواسته بیشتر از آن صرف اردوی داخلی خود کرده‌اند و مشخص نیست چگونه می‌توان این هزینه تحمیلی را تجزیه و تحلیل کرد.

 

پدیده شهر خودرو فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سیده آوا اقوامی با کسب مقام ششم مسابقات رده سنی دختران زیر ۱۰ سال کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد

دیگر خبرها

  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!