Web Analytics Made Easy - Statcounter

تستر موتور هواپیمای سی-۱۳۰ با تلاش شبانه روزی کارکنان گردان نگهداری و گروه فنی نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید لشکری بازآماد شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با تلاش شبانه روزی کارکنان گردان نگهداری و گروه فنی نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، تستر موتور هواپیمای سی-۱۳۰ تعمیر، بازسازی و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، این تستر به علت تحریم‌های ظالمانه و عدم وجود قطعه، از رده خارج شده بود که با تلاش شبانه روزی جمعی از جوانان این مرز و بوم با شش هزار نفرساعت باز آماد (ورهال) شد.

تستر هواپیمای سی-۱۳۰ پس از تست نهایی در اختیار گردان نگهداری و فنی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نهاجا نیروی هوایی ارتش هواپیمای سی 130

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای استان سیلابی شد و همکاران و ادوات راهداری به صورت شبانه‌روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی به‌کارگیری شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسداله جلال‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مخاطرات جوی ایجادشده به واسطه سیلاب در هفته اخیر، 45 تیم عملیاتی راهداری و 190 نفر راهدار با 120 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه‌روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی به‌کارگیری شدند.  

وی گفت: راه‌های ارتباطی بیش از 70 روستا در شهرستان های بیرجند، سربیشه، درمیان، زیرکوه، قاین، خوسف، طبس، بشرویه، سرایان طی 24 ساعت گذشته سیلابی شد و منجر به انسداد 13 مسیر روستایی شد که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب‌دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.  

جلال‌زاده، سامانه گویای 141 را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و افزود: مشکلات به وجودآمده به‌واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه 141 انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق تمام دانشجومعلمان لغو شد
  • بهره برداری از خانه‌ی شبانه روزی ایتام گلبانو در رشت
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد