Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضامهدیان درگفت وگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی مرکز چاپ دیجیتال در شاهرود برای اولین بار در استان سمنان، فروش تولیدات هنری را یکی از مهمترین دغدغه های مسوولان فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: باید با ارائه راهکار های مناسب دغدغه فروش در این حوزه رفع شود.
وی با بیان اینکه برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان شاهرود همکاری همه نهادها نیاز است، خاطرنشان کرد: ایجاد دانشکده هنر و هنرستان هنرهای زیبا در آینده نزدیک پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدیان گفت: از آغاز تابستان، ۱۰۲ پایگاه برای غنی سازی مناسب اوقات فراغت دانش آموزان در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، برگزاری شانزدهمین نمایشگاه استانی کتاب به میزبانی شاهرود، برگزاری هفدهمین آزمون قرآن و عترت به صورت سراسری با حضور ۲ هزار و ۷۳۶ نفر و کسب رتبه اول در کشور را از موفقیت های کسب شده در چند ماه گذشته اعلام کرد.
وی رونمایی از پنج کتاب در سال ۹۷ به منظور ترویج فرهنگ مطالعه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک از چهار کتاب دیگر که توسط نویسندگان شاهرودی تألیف شده، رونمایی می‌شود.
وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان کتاب نویسندگان شاهرودی به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال خریداری و توزیع شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در حوزه نشاط اجتماعی اجرای برنامه‌های شاد متناسب با فرهنگ عمومی جامعه ضروری است.
مهدیان با بیان اینکه ۱۹ انجمن فرهنگی هنری، ۲۰ آموزشگاه آزاد هنری و یک آموزشگاه موسیقی در حوزه هنری در شهرستان شاهرود فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: ۹ مؤسسه قرآنی و ۶۸ کانون فرهنگی هنری در حوزه قرآنی کار می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مورد غفلت قرار گرفته افزود: اگر این ظرفیت حمایت شود می توان ادعا کرد فعالیت ارشاد را به روستاها برده ایم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، برپایی میز خدمت در پنج نقطه محروم شهرستان، همکاری در لیگ کتابخوان، برگزاری کارگاه های هنری، پیگیری نماد جامع فرهنگی برای شهرستان، برگزاری کلاس های قرآن و عترت و رونمایی از چندکتاب را از جمله فعالیت های این اداره عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان