Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر» یکی از ستارگان سابق فوتبال ایران که سابقه سالها حضور در تیم ملی، یکی از تیم‌های پرهوادار و چند تیم خارجی (عربی و اروپایی) را هم در کارنامه‌اش دارد، برای حضور در یک برنامه تلویزیونی رقم یک و نیم میلیاردی پیشنهاد داده که این رقم با مخالفت تهیه کننده برنامه مواجه شد.

این ستاره سابق فوتبال که چند سالی است به جرگه مربیان پیوسته و سابقه هدایت یک تیم شهرستانی را هم در کارنامه دارد، برای حضور در این برنامه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته بود که چنین پیشنهادی برای مشارکت در آن برنامه ارائه داد و باتوجه به رقم پیشنهادی حضور این ملی پوش سابق در این برنامه منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ستاره سابق فوتبال ایران تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، سعید حلافی بازیکن و پیشکسوت فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت در این هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، با خبرنگاران صحبت کرد و درباره پیروزی سرخ‌پوشان گفت: در کل صنعت نفت بازی خوبی انجام داد اما بازی که مقابل سپاهان انجام داد را از آنها ندیدیم. آقای کمالوند مربی خوبی است و گفته بود که شاید نتواند این تیم را در لیگ نگه دارد و سقوط ممکن است.

وی افزود: البته فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان کار و تلاشش را انجام می‌دهد و مدیران نالایقی که در تیم هستند باعث وضعیت امروز هستند.

حلافی با اشاره به صدرنشینی موقت پرسپولیس با اوسمار پیش از دیدار استقلال تاکید داشت: انشالله پرسپولیس هم به قهرمانی برسد و سرمربی این تیم نشان داده که از سرخ‌پوشان شناخت دارد. با یحیی گل‌محمدی کار کرده و از لیگ شناخت کامل دارد. مربی بزرگی است و امیدوار هستم دوباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را مسجل کند.

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده