Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:43:51 GMT

اعتراف جالب جوکوویچ درباره محبوبیت فدرر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۴۳۵۱

اعتراف جالب جوکوویچ درباره محبوبیت فدرر

بالاخره پس از ۵ ساعت و ۵۷ دقیقه، نبرد تمام عیار بین نواک جوکوویچ و راجر فدرر، نفرات اول و دوم تنیس دنیا، فینال سال ۲۰۱۹ مسابقات ویمبلدون به پایان رسید، فینالی که در نوع خودش عجیب و غریب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در پایان جوکوویچ موفق شد ۳-۲ بر فدرر غلبه کند و برای پنجمین بار فاتح تنیس ویمبلدون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا ۱۶ گرند اسلم را نیز در کارنامه دارد و از این حیث پشت سر فدرر و نادال قرار می‌گیرد. جو غالب ورزشگاه به سود فدرر بود. تنیسور سوئیسی محبوب‌ترین تنیسور دنیاست و بسیاری علاقه‌مند بودند تا این ستاره ۳۷ ساله قهرمان شود، ولی در نهایت جوکوویچ صرب پیروز شد.

نوله جوکوویچ در مصاحبه با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چگونه جو مثبت به سود فدرر را مدیریت می‌کرده است، چنین گفت: «وقتی بیشتر حاضران هوادار شما هستند و شما را تشویق می‌کنند، قطعا انگیزه می‌گیرید. این به شما قدرت بیشتری می‌دهد و انرژی شما مضاعف می‌شود، ولی وقتی اینگونه نیست، باید یک راهی برای غلبه بر جو پیدا کنید. من برای این مهم، روی ذهن خودم کار کرده ام؛ به این صورت که وقتی مردم راجر را صدا می‌زدند، من نوواک می‌شنیدم. شاید احمقانه به نظر برسد، ولی این واقعیت دارد. من سعی می‌کردم خودم را متقاعد کنم که مردم من را به جای فدرر تشویق می‌کنند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: جوکوویچ تابناک ورزشی فدرر تنیس سید محمد بطحایی احمد سالک لیگ ملت های والیبال آیت الله یزدی مسجد النبی آیت الله اعرافی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد

نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی به عنوان بهترین ورزشکار جهان در ۲۰۲۴ انتخاب شد. او براى پنجمين بار است که این جایزه را دریافت کرده است و به ركورد راجر فدرر تنیسور سوئیسی رسيد. 

آیتانا بونماتی ستاره فوتبال اسپانیا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها