Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@14:48:10 GMT

میزبانی ساوجی ها در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۴۵۲۲

میزبانی ساوجی ها در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیم های موفق هفته های اول و دوم در ساوه با یکدیگر دیدار می کنند.

ساوجی ها که در دو هفته اول دو نتیجه باورنکردنی در ساری و مشهد گرفتند، در هفته سوم با تیم مس سونگون صدرنشین شش امتیازی مسابقات نبرد می کنند.

تبریزی ها که در دو‌ هفته اول بر خلاف سن ایچ قرعه آسانی داشتند، حالا خودشان قرعه سخت سن ایچ هستند و امیدوارند با برتری در سالن فجر ساوه نه امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سوی مقابل شاگردان جواد اصغری مقدم می خواهند سومین ماموریت غیرممکنشان را نیز در اولین نبرد خانگی با موفقیت سپری کنند.

در این دیدار که در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود ، تیم سن ایچ از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۵ تیرماه ،میزبان مس سونگون ورزقان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام