Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر نیکبخت روز دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری کهگیلویه در سال جاری اظهار داشت: جلسات شورای اداری با ارائه برنامه های عملیاتی از سوی معاونت ها و کارشناسان نهادهای مختلف فرمانداری عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مدیران دستگاه ها در جلسات شورای اداری موظف به ارائه عملکرد خواهند شد.

نیکبخت ارائه مشکلات بخش های مختلف از سوی نهادها را ضروری دانست و گفت: مدیران باید نسبت به ارائه خدمات و کارهای محوله از هیچ تلاشی کوشش نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازدید از روستاها و مناطق مختلف شهرستان را از اولویت های اصلی فرمانداری دانست و گفت: در جلسات شورای اداری مدیران موظف به پاسخ گویی در زمینه مشکلات خواهند بود.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر بازدید ماهانه و مستمر مدیران دستگاه ها از پروژه های عمرانی تصریح کرد: مدیران باید عملکرد طرح های عمرانی خود را نیز در جلسات شورای اداری ارائه دهند.

نیکبخت بیان کرد: در کمیته برنامه ریزی اولویت اصلی تخصیص اعتبارات بر اساس نیاز مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در تخصیص اعتبار، حوزه های فرهنگ، ورزش، کشاورزی، پزشکی و مبلمان شهری در اولویت خواهند بود.

نیکبخت بر همکاری و ارائه خدمات ضروری به مردم از سوی دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد.

۷۵۳۱/‏۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در خوزستان
  • تشکیل ستاد استانی «جهش تولید با مشارکت مردم» در نخستین نشست شورای اداری گلستان