Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی بیس بال ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات بیس بال کاپ  غرب آسیا و انتخابی المپیک 2020 (دور نخست) روز دوشنبه 24 تیر ماه مقابل پاکستان تن به شکست داد. در این دیدار که در شهر کلمبو مرکز سریلانکا برگزار شد تیم ملی کشورمان با حساب ۱۱ بر یک برابر پاکستان مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها با حضور 6 تیم در دو گروه برگزار می‌شود و طی آن یک تیم برتر راهی دور دوم مسابقات انتخابی المپیک 2020 خواهد شد.

در گروه یک تیم‌های هند، نپال و سریلانکا و در گروه دو تیم‌های ملی ایران، پاکستان و بنگلادش قرار دارند که تیم ملی کشورمان در بازی دوم روز چهارشنبه هفته جاری با بنگلادش مصاف خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا بیس بال فدراسیون انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه

تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ را با پیروزی مقابل افغانستان پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) برگزارکننده نخستین دیدار گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 در سالن هوا مارک ایندور بانکوک بودند، مسابقه‌ای که به برتری 3 بر یک شاگردان وحید شمسایی انجامید.

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

 

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقه سعید احمد عباسی (2 گل) و مهدی کریمی گلزنی کردند و تنها گل تیم افغانستان توسط مهران غلامی به ثمر رسید.

باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و بهروز عظیمی نفراتی بودند که تیم ملی فوتسال کشورمان بازی مقابل افغانستان را با آنها آغاز کرد.

برنامه دو دیدار باقیمانده تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا زیر آمده است:

شنبه اول اردیبهشت 1403
بحرین - ایران، ساعت 17:30

دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
ایران - کویت، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است