Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر رعایت استاندارد‌های لازم در توسعه زیرساخت‌های راه استان اردبیل گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای ضرورت رعایت استاندارد‌های لازم در راستای توسعه زیرساخت‌های راه استان اردبیل به‌عمل آمده است. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، ناصر عتباتی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محور‌های مواصلاتی شمال استان اردبیل با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در خصوص کاهش تصادفات در استان اردبیل اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی در راستای کاهش تصادفات در راه‌های مواصلاتی شمال استان اردبیل به پرونده‌های تصادفات منجر به فوت بررسی جدی و بازدارنده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید با تلاش و همکاری مسئولان میزان تصادفات در راه‌های استان اردبیل را کاهش دهیم، افزود: در راستای اصلاح سریع نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده زمانبندی‌های لازم با استفاده از حذف این نقاط حادثه‌خیز و توجه به ظرفیت نظارتی و کنترلی پلیس انجام شد تا تصادفات را به حداقل برسانیم.

علل تصادفات خونین جاده‌های شمال استان اردبیل شناسایی می‌شوداجرای پروژه پایاب سد خداآفرین مشکلات کم‌آبی در شمال استان اردبیل را کاهش می‌دهد‌پروژه راه‌آهن به شمال استان اردبیل را به جد پیگیر هستیم‌

عتباتی با تاکید بر رعایت استاندارد‌های لازم در توسعه زیرساخت‌های راه استان اردبیل تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای ضرورت رعایت استاندارد‌های لازم در راستای توسعه زیرساخت‌های راه استان اردبیل به‌عمل آمده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل  فرهنگ‌سازی برای رانندگان را ضروری دانست و بیان کرد: باید تمام تلاش خود را در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش نکات ترافیکی و رانندگی انجام دهیم و در این راستا می‌توانیم از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ها نیز استفاده کنیم.

وی هدف از این اقدامات را کاهش تصادفات در جاده‌های استان اردبیل برشمرد  و اظهار کرد: هدف از این اقدامات جلوگیری از افزایش تصادفات در راه‌های مواصلاتی استان اردبیل به ویژه راه‌های شمال استان است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.

او گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.

حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

او اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است