Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را با عنوان تقدیر از ساخت مجموعه تلویزیونی بصیرت افزای گاندو را در مجلس قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس به شرح ذیل قرائت شد:

«در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب واقعیتی وجود دارد که یادآوری و تدوین آن برای نسل‌های آینده ضروری است تا بدانند گذشته خود چگونه عمل کرده‌اند و از آن برای مسیر آینده پند بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همواره در روشنگری جامعه و بصیرت افزای نقش راهبردی منحصر به فرد و تعیین کننده داشته است و مردم نیز به رغم هجمه سنگین رسانه‌های مناعد و اذناب داخلی همواره به رسانه ملی اعتماد داشته و دارند.

مردم در عین اعتماد همواره از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالبه بهترین برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دارند که با صداقت و شفافیت آن چه را که باید بدانند و همواره صدایشان را از حنجره رسانه ملی بشنوند مردم وقتی با تمام مشکلات اقتصادی خود پای یک مجموعه تلویزیونی با این موضوع می‌نشیندند و با آن ارتباط برقرار می‌کند؛ یعنی که همچنان با اعتقاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی خود بعد از ۴۰ سال ایستادند و به رغم گلایه‌های به حق می‌داند که چه گوهری در عصر کنونی در اختیار دارند.

اینجانبان نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی با قدردانی از بازیگران عوامل و گروه تولید و تهیه سریال موفق گاندو و ریاست سازمان صدا و سیما حمایت خود را از تولید چنین مجموعه‌های تلویزیونی اعلام می‌کنیم و امید آن داریم جامعه رسانه‌ای کشور با صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی از راه تبلیغات صحیح گام‌های محکمی در بالندگی اقتصادی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بردارد. ملت شریف ایران با بهره‌مندی از این قبیل اقدامات همواره بر بلندی‌های افتخار بایستند و به ایران اسلامی خود ببالند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال گاندو مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی