Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

آنتوان گریژمان عاقبت به بارسا پیوست.بعد از کلی هیاهو و سنگ‌اندازی،‌مهاجم تیم ملی فرانسه و عضو چند سال گذشته اتلتیکومادرید، موفق شد روز جمعه هزینه انتقالش را پرداخته و با بارسا قرارداد امضا کند.

ستاره تکنیکی که سال گذشته هم بحث حضورش در جمع آبی و اناری‌ها مطرح بود، در مصاحبه‌ای حرف‌ جالبی در مورد لیونل مسی، فوروارد و کاپیتان تیم آبی و اناری زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزن جدید که صاحب پیراهن شماره 17 تیم شد،‌

گریژمان با قراردادی 5 ساله به ارزش 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا آمد.

بند فسخ قراردادش با کاتالان‌ها 800 میلیون یورو تعیین شده است. او اظهارداشت:آنچه بیشتر از هر چیزی باعث خوشحالی‌ام می‌شود، قرارگرفتن کنار ابرستاره‌ای مثل مسی است.او برای فرزند و من و فرزندان پسرم، یک اسطوره خواهد بود.

گریژمان ادامه داد:مسی برای فوتبال شبیه لبرون جیمز برای بسکتبال است.

این ستاره تصریح کرد:می‌خواهم برای بارسا مهم باشم و به مقام قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی برسم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی کادیز روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

فلیکس ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد تنها گلی که در این دیدار به ثمر رسید را در دقیقه سی و هفتم وارد دروازه کادیز کند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی که اهمیت زیادی برای ژاوی و شاگردانش داشت ایفا کند اما درخشش او فقط در زمین نبود. 

این بازیکن در حالی‌که قصد داشت وارد تونل منتهی به رختکن تیم مهمان در این ورزشگاه شود، متوجه حضور هواداری خردسال روی سکوها شد که به دنبال گرفتن پیراهن او بود و تصمیم گرفت که پس از بازی درخشانی که داشت هدیه‌ای هم به این هوادار بدهد. 

این ستاره پرتغالی به سمت او رفت و با او خوش و بش کرد و پس از آن پیراهنش را از تن درآورد، آن را به این هوادار هدیه کرد تا باعث خوشحالی بسیار زیاد او شده و شب خوبی را بیرون از زمین هم رقم زده باشد.

دیگر خبرها

  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • ویدئوی دیدنی «لبران جیمز» که همه را شگفت‌زده کرد + ویدئو
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • پیام ستاره بارسا به لورکوزن: عجب دستاوردی!
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید