Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان بیمه سلامت، کوروش فرزین روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها افزود: مراکز درمانی دولتی ۴۵ روز فرصت دارند تا اسناد خود را به بیمه سلامت ارسال کنند و بر اساس قانون، این سازمان یک ماه فرصت دارد تا به وضعیت اسناد رسیدگی کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر علی الحساب ۷۰ درصد از مطالبات بیمارستان‌های دولتی در فروردین سال ۹۸ بدون بررسی اسناد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران بیان کرد: داروخانه‌هایی که دربخش خصوصی داروهای بیماران خاص را تامین می‌کنند با مشکلاتی روبه‌رو هستند، اما مطالبات این بخش هم توسط بیمه سلامت تا پایان اردیبهشت پرداخت شده است؛ ضمن اینکه بخش قابل توجهی از داروهای بیماران خاص در استان تهران از طریق داروخانه‌های بیمارستان‌های خصوصی تامین می‌شود.

فرزین گفت: همچنین مطالبات فروردین ماه داروخانه‌ها و مراکز درمانی بخش بستری و سرپایی دولتی به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: با تلاش‌های همکاران حقوقی، رؤسای شهرستان‌ها و همکارانم در یگان حفاظت اراضی تنها در فروردین‌ماه سال جاری ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی افزود: این رفع تصرفات به‌صورت فوری و با حکم قضائی بوده که تعداد آن ۲۱۸ مورد گزارش شده است. موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران، دماوند، پردیس، رباط‌کریم، ملارد و اسلام‌شهر بوده است.

کد خبر 6085665 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر