Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی قزوینه گفت: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نسبت به اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در شهرستان همدان به ویژه میادین اصلی و تفرجگاه ها اقدام کردند.

وی افزود: این طرح با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان انجام شد و در این راستا ۶۲ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و پس از غربالگری به مرکز ماده ۱۵و ۱۶ ارجاع داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قزوینه اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در چارچوب اهداف و برنامه های ابلاغی سال ۹۸ فرماندهی انتظامی استان همدان و با برنامه ریزی و طرح ریزی اطلاعاتی و عملیاتی، علاوه بر برخورد با باند ها و شبکه های قاچاق مواد مخدر و روانگردان ها و تشدید مبارزه با خرده فروشان، اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد استان بیان داشت: تلاش برای پیشگیری از اعتیاد با استفاده از حداکثر ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی از دیگر اقدامات در خصوص مبارزه با این بلای خانمانسوز است.

کد خبر 4667214

منبع: مهر

کلیدواژه: معتاد اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "صادق رضایی" اظهار داشت: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهرستان توسط مأموران انتظامی شهرستان "اردل" اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی اجراء شد، ۴معتاد متجاهر جمع آوری و مقداری اقلام ممنوعه کشف وضبط گردیدو دستگیرشدگان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888879

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز