Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وردی‌نژاد ریاست شورای راهبردی رسانه‌ای ریاست جمهوری را برعهده دارد. سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین و مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران از دیگر سوابق مدیریتی او است.

در دولت اول حجت الاسلام حسن روحانی، حسین ابوطالبی این سمت را برعهده داشت.

پیش از وردی نژاد هم مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری بود که چندی پیش به عنوان سفیر دائم ایران در سازمان ملل برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه 7 فروردین ماه در تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

پس از این دیدار دو طرف در نشست خبری مشترک حاضر شده و در خصوص موضوعات مورد مذاکره سخنانی را بیان کردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این نشست خبری مشترک اظهار داشت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی افزود: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است. 

در حال تکمیل....

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • سفر اسماعیل هنیه به تهران