Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور پرداخت حقوق کارکنان معلول معلول تلفنچی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پس از ۵ ماه تأخیر در پرداخت شدند.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز عصر مجلس (دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸)، از سوی هیأت‌ رئیسه قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد به رئیس‌جمهور ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و پرداخت پاداش آموزش و پرورش و همچنین پرداخت حق‌الزحمه طلاب شاغل در مدارس را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لاریجانی مصوبه دولت درباره افزایش حقوق‌ها را مغایر با قانون شناخت

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر صنعت ضرورت الزام صنایع خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا و نمایندگی‌های فروش خودروهای خارجی به انجام تعهدات و تحویل خودرو ثبت‌نامی به مردم را و به وزیر نیرو لزوم نظارت بر محاسبات غیرمنطقی در قبوض آب و برق و دریافت وجوه اضافی از مردم و به وزیر کشور لزوم عمل به تکالیف خود در قانون حمایت از معلولان از جمله مناسب‌سازی ساختمان‌های دولتی متذکر شد.

علی اکبری نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که چرا در جابه‌جایی مدیران به جای رعایت حرمت افراد با زد و بند و باج‌دهی اقدام می‌شود؟

منصور مرادی نماینده مردم مریوان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که دلیل بی‌توجهی دفتر رئیس‌جمهور به پیگیری‌های انجام شده از آن دفتر چیست؟

احمد مازنی نماینده مردم تهران به رئیس‌جمهور لزوم راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایای مدیران طبق ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه در جهت شفاف‌سازی و مبارزه واقعی با فساد از جمله در صدا و سیما و قوه قضائیه را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور پرداخت حقوق کارکنان معلول معلول تلفن‌چی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پس از ۵ ماه تأخیر در پرداخت شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو روحانی کارکنان معلول حقوق نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از کمک مالی بزرگ دولت اسپانیا بهره‌مند خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درست در روزهایی که بار دیگر بحث وقوع اشتباهات داوری به سود رئال مادرید به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص کاتالان تبدیل شده بود (به بهانه صحنه‌های بحث برانگیز ال‌کلاسیکو)، نشریه Relevo اسپانیا خبری را منتشر کرد که مطمئناً خشم رقبای کهکشانی‌ها را بیش از پیش برخواهد انگیخت.

شواهد و قراین حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید تابستان امسال کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن خواهد گرفت و قرار است که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند. در این میان اما فرمانداری استان مادرید برای اینکه پرداخت حقوق هنگفت این بازیکن به رئال مادرید فشار نیاورد، قانونی جدید در شرف تصویب دارد که به موجب آن مالیات بردرآمد امباپه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

این قانون که به «قانون امباپه» معروف شده است، نخستین باری نیست که دولت به رئال مادرید برای پرداخت مالیات کمتر حقوق بازیکنانش کمک می‌کند. مورد اول آن قانون بکام بود که به موجب آن هم رئال مادرید از پرداخت بخشی از مالیات بردرآمد بازیکنان خارجی‌اش معاف می‌شد.

انتقاد تند ملی‌پوش سابق فرانسه از بازی امباپه برابر بارسلونا

به موجب قانون امباپه که سال گذشته از سوی حزب «پارتیدو پوپولار» در پارلمان اسپانیا مطرح شد و قرار است امسال بار دیگر به رأی گذاشته شود، بازیکنان خارجی که در استان مادرید سرمایه‌گذاری کنند تا 20 درصد مالیات بردرآمد کمتری خواهند پرداخت. به عبارت دیگر این دسته از بازیکنان معادل 20 درصد از سرمایه‌گذاری‌شان در استان مادرید از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد. به این ترتیب امباپه که در شرایط عادی می‌بایست معادل نیمی از حقوقش مالیات بپردازد با سرمایه‌‌گذاری 20 میلیون یورویی به جای 50 درصد، تنها 24.5 درصد مالیات خواهد پرداخت که مساوی با مالیات پرداختی توسط کارگری است که تنها 24 هزار یورو در سال حقوق می‌گیرد. این در حالیست که میانگین حقوق سالانه برای یک شهروند در استان مادرید، 31 هزار یورو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود