Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات ابزار تحسین به علت امکاناتی که برای کاربران فراهم میکند مورد توجه آن ها قرار گرفته و تلاش میکند تا متمایز از دیگر فروشگاه های اینترنتی باشد. در ابزار تحسین انواع ابزارالات با برند های مختلف و با گارانتی ضمانت کالا و بازگشت وجه به بازار عرضه می شود.

فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه ابزارالات وجود دارد، که ابزارتحسین یکی از شاخص ترین آن هاست، که همواره بر تنوع کالاها کوشیده و یکی از بزرگترین و بهترین و جامع ترین پلتفرم های اینترنتی در زمینه ی ابزار و یراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار تحسین ارائه دهنده ی انواع کالاهای دست اول و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت است که این کالاها دارای ضمانت و همچنین دارای ارسال رایگان  و به موقع درب منزل شما میباشد.

 

پرداخت وجه درب منزل

ابزارتحسین این امکان را برای همراهان و مشتریان فراهم ساخته تا بتوانند بعد از خرید خود مبلغ کالای مورد نظر را بعد از تحویل درب منزل پرداخت کنند و از خرید خود آسوده خاطر باشند. البته که کاربران میتوانند مبلغ کالای خود را نیز به صورت اینترنتی نیز پرداخت کنند.

 

ضمانت کالا

به علت اصالت کالا و دسته اول بودن کالاها ضمانت برای آن ها در نظر گرفته شده است و همچنین برای آسوده خاطر شدن شما عزیزان از خریدتان بعد از گذشت 7 روز از خرید کالا، ضمانت بازگشت وجه وجود دارد. در صورت هرگونه مشکل و یا سوال نیز میتوانید با پشتیبانی ابزار تحسین در ارتباط باشید. 

ارائه دهنده ی انواع کالاها بدون واسطه

در فروشگاه اینترنتی ابزار تحسین انواع ابزارآلات باغبانی، فرز و مینی فرز، جوش وبرش، انداره گیری، لامپ ال ای دی، تجهیزات ایمنی، برقی و شارژی و انواع لوازم مصرفی را با برندهای مورد نیاز شما و برند های معتبر جهانی عرضه میکند.

 

برند های برتر ابزارالات

این شرکت عرضه کننده ی انواع برندهای معتبر و برتر است که عبارت اند: توسن ، میتره، هیوندای ، بوش، رونیکس و...

هیوندای : یک شرکت بزرگ است که از سال 1947 به عنوان یک شرکت ساختمانی تاسیس شده و این شرکت در کشور ژاپن  مشغول به کاراست و یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید ابزارآلات محسوب میشود. این برند مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته زیرا دارای بالاترین کیفیت ها واستانداردهای جهانی میباشد.

توسن:  از سال 1382 در زمینه ی ابزارالات دستی وابزارالات برقی فعالیت میکند و این شرکت محصولات خود را در چین و تایوان تولید میکند و همواره با شعار فکر حرفه ای و کارحرفه ای کار خود را به پیش می برد و همواره در جلب رضایت مشتری کوشیده است.

بوش: شرکت بوش کار خود از 1861 اغاز کرده  و همواره بر اساس تکنولوژی های روز بوده است و محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده و یکی از بهترین و معروف ترین برند ها محسوب میشود.

 

تنوع و کارایی فوق العاده ی سایت ابزارتحسین

سایت ابزار تحسین با تنوع کالاهای زیاد که روز به روز بر تعداد این کالاها افزوده می شود، یکی از بزرگ ترین سایت های فروش اینترنتی ابزار میباشد، و همچنین با سرعت بالا و طراحی جذاب و متنوع  مورد رضایت بسیاری از کاربران بوده و شما به راحتی با جستجوی نام کالای مورد نظر با انواع برند ها وقیمت های آن مواجه می شوید.

 

در اخر...

فروشگاه اینترنتی ابزارتحسین در روز بیش 3 هزار کاربر فعال دارد. با ورود به سایت ابزار تحسین میتوانید انواع ابزارالات مصرفی خود را خریداری کنید و با خرید بالای 200 هزار تومان از ارسال رایگان نیز استفاده کنید. همچنین با وارد کردن ادرس ایمیل خود در بخش خبرنامه این سایت از تخفیفات متنوع و شگفت انگیز با خبر شوید.

 

آدرس سایت: https://tahsintools.ir

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان

به گزارش خبرآنلاین،با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

سرانه در خبری نوشت:در آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سرزدن به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888633

دیگر خبرها

  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور