Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار تیم‌های ملی بزرگسالان و تیم امید در ورزشگاه آزادی حضور یافت. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و تیم امید کشورمان امروز (دوشنبه) در چارچوب یک دیدار دوستانه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حضور مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جایگاه ویژه باعث شد مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال و دیگر اعضای فدارسیون هم در کنار ویلموتس از روی سکوها بازی را تماشا کنند.

* فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم امید رفت و با وحید هاشمیان و سایر نیمکت‌نشینان تیم ملی خوش‌و‌بش کرد.

* علی کریمی، هافبک تیم ملی ایران و تیم استقلال با فرهاد مجیدی خوش‌وبش گرمی داشت و دقایقی کوتاه کنار زمین با مربی خود در تیم استقلال صحبت کرد.

* برگزاری بازی بدون حضور هواداران سکوت خاصی را در ورزشگاه ایجاده کرده است.

* حضور گزارشگر خانم رادیو در ورزشگاه برای گزارش این دیدار از حاشیه‌های عجیب این بازی بود و حضور او در جایگاه گزارشگران هم با هماهنگی مسئولان وررشگاه صورت گرفت.

تاج: وزارت ورزش و بانک مرکزی مثل ما دلواپس باشند مشکلات حل می‌شود

* گل اول این بازی در دقیقه 11 برای تیم ملی ایران به دست آمد و زننده این گل هم مهراد محمدی بود.

* نبود لیست بازی در جایگاه خبرنگاران کار را برای اصحاب رسانه بسیار سخت کرده است و خبرنگاران اسامی بازیکنان را از طریق کانال‌های مختلف پیگیری می‌کنند.

* اعضای تیم فوتبال جوانان کشورمان هم در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/

R7869/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال امید تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، مقابل عادل فردوسی پور نشست و گفت‌وگویی جالب با او داشت.

زندی که سابقه بازی در استقلال و استیل آذین هم در کارنامه دارد خاطره جالبی از وحید هاشمیان نقل کرد و گفت: من در اردوهای تیم ملی با وحید هم اتاقی بودم و روزهای خیلی خوبی با هم داشتیم. وحید از آن دسته آدم‌هایی است که نمی‌تواند ۵ دقیقه یکجا بنشیند و همواره می‌گفت فریدون بریم چای یا قهوه بخوریم. حتی قهوه‌اش را هم خیلی تند و سریع می‌خورد و دوباره به اتاق برمی‌گشتیم و بعد از چند دقیقه می‌گفت بریم یک کار دیگر بکنیم.

زندی در ادامه توضیح می‌دهد: وحید به واسطه حضور چند ساله‌اش در آلمان کمی خصوصیت اخلاقی آنها را گرفته بود. در آلمان بعد از بازی همه بازیکنان لخت می‌شوند و دوش می‌گیرند و وحید هم با همین فرهنگ در رختکن تیم ملی لخت می‌شد و می‌رفت دوش می‌گرفت و همه ما تعجب می‌کردیم و حتی صدای آقای دادکان هم درمی‌آمد. (خنده)

 

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد