Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و سوم تیرماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

 

وزیر خارجه آمریکا تردد ظریف در نیویورک را محدود کرد

مایک پمپئو در مصاحبه تلفنی با واشنگتن پست از اعمال محدودیت برای تردد وزیر امور خارجه ایران در نیویورک حین شرکت در نشست‌های تخصصی سازمان ملل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونمایی فرانسه از نخستین سربازپرنده + فیلم

ارتش فرانسه در روز ملی این کشور از تازه‌ترین فناوری پیشرفته خود موسوم به تخته پرنده یا سربازپرنده رونمایی کرد.

 

نام جاسوس سازمان سیا در عراق فاش شد

شبکه تلویزیونی العالم نام جاسوس سازمان سیا را که تلفنی از فرمانده عملیات الانبار اطلاعات دریافت کرده بود، فاش کرد.

 

موگرینی: در تلاش برای حفظ برجام هستیم

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از حضور در نشست شورای اروپا گفت این اتحادیه در تلاش است به همراه شرکای بین‌المللی خود توافق هسته‌ای ایران را حفظ کند.

 

حمله لفظی مقام بحرینی به قطر پس از افشاگری اخیر شبکه الجزیره

بحرین در واکنش به مستند افشاگرانه شبکه قطری الجزیره درباره اقدامات رژیم منامه گفت این برنامه گواهی بر تروریست و یاغی بودن قطر است!

 

آمریکا مدتهاست که دیگر ابرقدرت نیست

یک تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشاتودی به بررسی تنش‌هایی پرداخت که پس از خرید سامانه موشکی اس-۴۰۰ روسیه از سوی ترکیه میان واشنگتن-آنکارا ایجاد شده است.

 

نشست وزرای خارجه اروپا در سایه نگرانی از اقدامات آمریکا علیه اینستکس

نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در سایه نگرانی از اقدامات آمریکا علیه سازوکار مالی ایران و اروپا برگزار می‌شود.

 

آتش‌سوزی در کارخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی + فیلم

رسانه‌ها از مشاهده دود غلیظ بر فراز یک کارخانه تسلیحاتی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 

افشاگری الجزیره از همکاری عربستان و القاعده و تلاش ریاض برای پنهان کردن آن

افسر سابق سازمان اطلاعات آمریکا در مصاحبه با شبکه الجزیره از تلاش عربستان برای سر به نیست کردن ۳ نفر از افرادی که از همکاری ریاض با القاعده خبر داشتند، پرده برداشت.

 

ترامپ: کیم جونگ اون زیاد نمی‌خندد، ولی برای من لبخند زد!

رئیس‌جمهور آمریکا که تاکنون از دیدار‌های خود با رهبر کره شمالی به نتیجه‌ای دست نیافته است، مدعی شد کیم جونگ اون در ملاقات اخیرش با او خوشحال بوده و لبخند می‌زده است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری تازه درباره بحران در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، رونن برگمن، تحلیلگر امنیتی و روزنامه‌نگار صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» به نقل از یک منبع آگاه از بحران شدید تصمیم‌گیری در میان سران رژیم صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه تل‌آویو پرده برداشت.

خبرنگار برجسته یدیعوت آحارونوت و نیویورک‌تایمز در این پیام به نقل از یک منبع آگاه در شورای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از عملیات تلافی‌جویانه ایران نوشت: اگر اجازه پخش زنده جلسات کابینه جنگ اسراییل در یوتیوب میسر بود، دست کم ۴ میلیون نفر (نیمی از ساکنین اراضی اشغالی) به منظور فرار در فرودگاه بن‌گوریون جمع شده بودند.

پیشتر اَلون مِزرَحی، تحلیلگر اسراییلی نیز در مطلبی با اشاره به آماروارقام نه چندان قابل استناد تل‌آویو درباره میزان خسارت پس از عملیات ایران، نوشت: ایران با اعتماد به نفس فوق‌العاده وارد رینگ شد. از اسراییل نمی‌ترسد و می‌خواهد اسراییل و تمام جهان بدانند که نمی‌ترسد. برای هر طرف دیگری، این واقعاً لحظه‌ای نگران‌کننده خواهد بود. رقیب اصلی اسراییل نشان داد که می‌تواند راحت به اسراییل برسد؛ حریفی قدرتمند است و یک چالش آشکار به‌راه انداخته است. به نظر می‌رسد از حالا احتیاط منطقی‌ترین مسیر باشد.

جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حملات ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ و موشک‌های هایپرسونیک فتاح و سجیل و خرمشهر را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. در موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که عملیات ترکیبی ایران به اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

کد خبر 6078622

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • افشاگری تازه درباره بحران در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • آمریکا از طریق سوئیس در حال میانجیگری میان تهران و تل آویو
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی تنبیه اسرائیل
  • نخستین واکنش اتحادیه اروپا به حملات ضد صهیونیستی ایران
  • نخستین واکنش آمریکا به آغاز حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تشکر از تلاش مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران