Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران و تیم امید در جمع خبرنگاران درباره عملکرد مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: چند جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی داشتیم و برنامه‌هایش را دیدم. به نظرم با هوشیاری و آگاهی ایران را انتخاب کرده و می‌داند چه پتانسیلی در این کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با این شناخت بتواند خوب کار کند و مؤثر باشد.

وی درباره افزایش سهمیه بازیکنان لیگ برتری برای تیم‌ها بیان کرد: پیشنهاد افزایش سهمیه به سازمان لیگ داده شده اما من خودم مخالف هستم چون هدف ما فرصت دادن به جوان‌تر ها است و نباید با این افزایش سهمیه جای جوان‌ها را بگیریم.

شیعی درباره حذف نام ایران در سایت ای اف سی گفت: من اطلاعی نداشتم و تنها در رسانه‌ها این اخبار را خواندم.

وی درباره نامه فیفا درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز بیان کرد: فیفا برای ورود بانوان نامه زده و فرصت می‌دهد که سامان دهی کنیم تا این مساله حل شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان همچنین درباره عملکرد این تیم اظهار داشت: پیکان کارهایش را انجام داده و آماده حضور در لیگ است. تیم خوبی بسته‌ایم و حسین فرکی تغییرات خوبی داده و تمرینات خوبی هم داشتیم و شرایط مناسب است.

وی با اشاره به ترکیب جوان این تیم گفت: تیم پیکان ترکیب جوانی دارد و به نظرم این روزها جوان‌ها هستند که کار فوتبال را انجام می‌دهند. پیکان در فوتبال هم مثل والیبال سیاست جوانگرایی دارد و مطمئن هستیم که جواب می‌دهد. با توجه به اتفاق‌هایی که در والیبال افتاد در فوتبال هم این کار را می‌کنیم. همانطور هم که دیدید ۴ بازیکن جوان ما به تیم ملی دعوت شده‌اند.

شیعی درباره رفتن بازیکنان از این تیم بیان کرد: پیکان یک باشگاه بازیکن ساز است. اگر کسی را از دست داده‌ایم چند بازیکن دیگر می‌سازیم. هم‌اکنون در تمامی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید چند بازیکن پیکان حضور دارند. شک نکنید هر بازیکنی از پیکان برود ۱۰ نفر جایگزین آن می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بودجه این تیم برای فصل آینده گفت: درصد جزئی با توجه به تورم افزایش داشتیم اما هزینه ما مثل باشگاه‌های دیگر نیست. در والیبال هم مثل پارسال تیم بستیم که جوان هستند که البته سه نفر از همین جوانان به تیم ملی دعوت شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت