Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،   تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و تیم امید کشورمان امروز (دوشنبه) در چارچوب یک دیدار دوستانه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

* حضور مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جایگاه ویژه باعث شد مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال و دیگر اعضای فدارسیون هم در کنار ویلموتس از روی سکوها بازی را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم امید رفت و با وحید هاشمیان و سایر نیمکت‌نشینان تیم ملی خوش‌و‌بش کرد.

* علی کریمی، هافبک تیم ملی ایران و تیم استقلال با فرهاد مجیدی خوش‌وبش گرمی داشت و دقایقی کوتاه کنار زمین با مربی خود در تیم استقلال صحبت کرد.

* برگزاری بازی بدون حضور هواداران سکوت خاصی را در ورزشگاه ایجاده کرده است.

* حضور گزارشگر خانم رادیو در ورزشگاه برای گزارش این دیدار از حاشیه‌های عجیب این بازی بود و حضور او در جایگاه گزارشگران هم با هماهنگی مسئولان وررشگاه صورت گرفت.

 

* گل اول این بازی در دقیقه 11 برای تیم ملی ایران به دست آمد و زننده این گل هم مهراد محمدی بود.

* نبود لیست بازی در جایگاه خبرنگاران کار را برای اصحاب رسانه بسیار سخت کرده است و خبرنگاران اسامی بازیکنان را از طریق کانال‌های مختلف پیگیری می‌کنند.

* اعضای تیم فوتبال جوانان کشورمان هم در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد