Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:03:16 GMT

صلاحیت علیرضا دبیر برای انتخابات کشتی احراز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۵۹۸۱

صلاحیت علیرضا دبیر برای انتخابات کشتی احراز شد

تا امروز صلاحیت علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی احراز نشده بود که فدراسیون کشتی خبر داد علیرضا دبیر با تأیید از سوی مراجع ذیصلاح مجوز حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را کسب کرده و به جمع نامزدهای فدراسیون کشتی اضافه شده‌است.

مجمع فدراسیون کشتی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و حالا علیرضا دبیر نیز می‌تواند در انتخابات شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی‌تمیم، علی اکبر جیره سرایی بازار کرد، علیرضا دبیر، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست