Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:08:45 GMT

برگزیدگان اولین جشنواره مد و لباس آبیک معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۰۶۲

برگزیدگان اولین جشنواره مد و لباس آبیک معرفی شدند

۸۰ نمونه کار به دبیرخانه اولین جشنواره مد و لباس شهرستان آبیک ارسال شده بود که از این تعداد سه اثر به عنوان برگزیده و یک اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، گفت: طراحان و صاحبان فکر باید در سال‌های آینده توانمندتر و با برنامه‌ریزی بهتری در این جشنواره شرکت کنند تا شاهد شکوفایی و درخشش استعدادهای استان در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر ایزدفر افزود: جشنواره مد و لباس محل تلاقی ایده‌ها با اجراست و باید از این فرصت به نحو احسن برای کشف استعدادها و نمایش توانمندی ها بهره جست.
شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیک استان قزوین کارگروه ساماندهی مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری

رستگاری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به اجرای برنامه شب فرهنگی بافق گفت: در بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه‌ها، معرفی فرهنگ اصیل یک شهرستان، بازی‌ها و غذا‌های محلی و سنتی، صورت می‌گیرد که این امر عاملی مهم در جذب گردشگران است. 
 
رستگاری بیان کرد: شهرستان بافق هم در این زمینه همواره خوش درخشیده و رویداد‌های خوب و متنوعی را برای جذب گردشگر در سطح شهرستان برگزار کرده است. 
 
ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار یزد نیز در این آیین گفت: در شب فرهنگی شهرستان بافق از بزرگترین نوروزگاه شهرستان، نوروزگاه آبشار بافق، بازدید کردیم. 
 
او افزود: در این نوروزگاه برنامه‌های مختلفی از جمله آیین دوستی با اقوام ایرانی، جشنواره پخت غذا‌های سنتی، اجرای ورزش‌های باستانی، غرفه سفالگری و نقاشی برای کودکان و... اجرا می‌شود که اوقات خوشی را برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم می‌زند. 
 
دهقان فرماندار بافق نیز با اشاره به بازدید‌های نوروزی گفت: تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۵ هزار نفر از بنا‌های تاریخی و فرهنگی بافق بازدید کردند.
 
او  افزود: آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و نوروزگاه‌های سطح شهرستان به ۹۵ هزار نفر رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • نوروزگاه چهلستون، ظرفیتی برای معرفی شهرستان‌ها
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • مقاصد گردشگری ماه رمضانی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی معرفی می‌شود
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری