Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ثبت سفارش از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.irtextbook.com انجام می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir نیز نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام کاربری و رمز عبور ورود به این سامانه ملی به ترتیب شامل کد ملی و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز است.

زارع پور عنوان کرد: کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، مقطع متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان مهرماه و از طریق مدرسه محل تحصیل توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: کتاب‌های درسی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه اول از کتاب فروشی‌های مجاز کهگیلویه و بویراحمد قابل تهیه بوده و زمان دریافت آنها نیز شهریورماه ۱۳۹۸ است.

زارع پور گفت: دانش آموزان موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که قرار بود از امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده بود، به تعویق افتاد.   به گزارش تسنیم، آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاده است و در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهدشد.   مسئولان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرده‌اند: با توجه به درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.   به نظر می‌رسد، بررسی‌ها درباره قیمت گذاری کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید هنوز ادامه دارد.   پیش از این، حجت الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفته بود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از اوایل اردیبهشت ماه انجام می‌شود که اطلاع‌رسانی خواهد شد.   وی درباره تغییرات کتاب‌های درسی هم اعلام کرد: در سال تحصیلی جدید عنوان حذفی نداریم، اجرای آزمایشی ۴ کتاب درسی که از سال گذشته آغاز شد، ادامه خواهد داشت.   تغییرات اساسی کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی آینده بسیار محدود است، برای پایه اول ابتدایی اجرای آزمایشی محدود را شروع خواهیم کرد، کتاب‌های درسی هر ۱۰ سال نیازمند بازنگری هستند و اکنون این بازه زمانی رسیده است بنابراین از مهرماه اجرای آزمایشی محدودی را برای کتاب‌های پایه اول ابتدایی خواهیم داشت که جامعه به طور محسوس آن را حس نمی‌کند و فرایندی است که بازخورد آن را خودمان خواهیم داشت تا از سال آینده بتوانیم کتاب‌های درسی را اصلاح کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات
  • ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده به تعویق افتاد