Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اقتصاد استانداری کرمان با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ در استان کرمان به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در استان کرمان نسبت به استان‌های همجوار بیشتر است. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدعلی دهقان عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه حدود 37 درصد قیمت سیمان توسط ستاد تنظیم بازار کشور افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: در دو سال گذشته تعدادی از تولیدکنندگان شن و ماسه در استان ورشکسته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام کارهای ساختمانی در استان با مشکل روبه‌رو می‌شود و در این بخش نیازمند افزایش قیمت هستیم گفت: اگر در کشور تورم وجود دارد شامل تمام قسمت‌ها می‌شود و نمی‌شود افزایش قیمت در یک بخش را متوقف کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه در نهایت قیمت کارشناسی را صمت و اتحادیه شن و ماسه ارائه دادند و به توافق رسیدیم افزود: این قیمت قانونی است و می‌شود آن را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه در بعضی موارد قیمت‌ها را نمی‌توان برای کل کشور یک قیمت واحد تعیین کرد گفت: چرا که در هر منطقه با توجه به مواد اولیه موجود و نرخ کرایه حمل متفاوت است و نمی‌توان برای آن در سطح ملی تصمیم‌گیری کرد.

دهقان با اشاره به اینکه در ساخت بتن، استانداردها را نمی‌توان تغییر داد افزود: به عنوان مثال نمی‌توان مقدار سیمان مصرفی را کم کرد و باید براساس واقعیت‌ها قیمت‌گذاری کرده تا دچار مشکلات آینده در کیفیت ساخت و سازها نشویم.

وی عنوان کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت افزایش بیش از 10 درصدی قیمت‌ها از عهده ستاد تنظیم بازار استان‌ها خارج است و ما نمی‌توانیم بیش از 10 درصد افزایش قیمت در نرخ‌گذاری داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه بر این اساس افزایش قیمت بتن در استان کرمان امکان‌پذیر نیست افزود: باید در سطح کشور با تشکیل یک جلسه تنظیم بازار خاص استان کرمان در این زمینه نرخ‌گذاری شود.

خط و نشان تعزیرات حکومتی استان کرمان به با‌زاریان برای افزایش قیمت‌هاحواله‌های شکر در کرمان پس از 72 ساعت باطل می‌شودگرانی شکر در کرمان عادی نیست

وی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ در استان کرمان به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت: صادرات مرغ به استان سیستان و بلوچستان را آزاد گذاشتیم تا مرغداران کرمان ضرر نکنند و قیمت مرغ به حد قابل قبولی در استان برسد.

دهقان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مرغ در استان کرمان نسبت به استان‌های همجوار بیشتر است و بیشتر از این اصلا قابل قبول نیست افزود: در قیمت‌ها عرضه و تقاضا بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه در قیمت‌گذاری‌ها باید از تلاطم در بازار جلوگیری کنیم گفت: قیمت مرغ در استان کرمان هم قیمت با استان مجاور ما استان یزد تعیین می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه درخواست جلسه تنظیم بازار اختصاص دو هزار تن شکر برای استان و توزیع آن بر اساس سرانه جمعیتی در استان است افزود: شکر اختصاص داده شده برای تعادل در بازار است و باید تعدادی از فروشندگان و فروشگاه‌های بزرگ برای توزیع شکر انتخاب شده و نحوه عرضه نیز کنترل و نظارت شود.

حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به احتمال شیوع بیماری‌های مرتبط به مرغ اظهار داشت: با توجه به نیاز بازار کرمان برای ورود مرغ از دیگر استان‌ها به منظور کنترل قیمت مرغ با ورود مرغ با مجوز دامپزشکی موافق هستیم.

وی با بیان اینکه واکسن مورد نیاز جهت ارائه به مرغداری‌ها به میزان کافی در استان وجود دارد گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط به مرغ، دامپزشکی استان در این زمینه مشکلی ندارد.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۸۹۵ تومان معامله می‌شود.

پیش بینی نرخ دلار | قیمت‌ها در بازار ارز کاهشی می‌شود؟

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

کد خبر 846310 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد