Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:14:20 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۱۳۷

قیمت طلا، سکه و ارز امروز (۲۴ تیرماه) نه تنها در بازار روند کاهشی داشته، بلکه نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته باز هم با کاهش همراه بود.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با کاهش ۶۰ هزار تومانی، چهار میلیون و ۲۹۰ هزار تومان فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سکه طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۸۰ هزار تومان کاهش یافته است.

همچنین نیم‌سکه ۱۰ هزار تومان گران شده و دو میلیون و ۲۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هر قطعه سکه یک گرمی با ۲۰ هزار تومان کاهش ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۱۲ هزار و ۲۹۰ تومان داد و ستد می‌شود که حدود ۶،۰۰۰ تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است.

این در حالی است که در بازار‌های جهانی، قیمت هر اونس طلا کاهشی بوده و ۱۴۱۱ است.

کاهش قیمت دلار

بانک‌ها امروز (۲۴ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۱۸۸ تومان بود، امروز ۱۲ هزار و ۹۱ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۶۲۹ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز بیش از ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۵ هزار و ۱۹۷ تومان خریداری می‌شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۳۱۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار نرخ ارز مسافرتی سید محمد بطحایی احمد سالک لیگ ملت های والیبال آیت الله یزدی مسجد النبی آیت الله اعرافی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۳۳۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۵۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۵۵ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۵۸ درصد) به ۴,۳۳۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار