Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط سختی در حوزه صنعت کاشان وجود دارد، اظهار داشت: تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش صنعتگران مهمترین دغدغه این افراد است و از آنجا که هزینه‌ها تا چهار برابر نیز افزایش پیدا کرده است، کمبود نقدینگی مهمترین مشکل است و بر همین اساس برای کمبود نقدینگی به بانک مراجعه می‌کنند تا تسهیلات دریافت کنند، اما متاسفانه همکاری خوبی با صنعتگران انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه انتظار می‌رود وزارت صمت و بانک مرکزی با صنعتگران همکاری بیشتری داشته باشد، افزود: پیشروی این شرایط باعث می‌شود تا صاحبان صنایع به منظور کاهش هزینه‌ها به سمت تعدیل نیرو رو بیاورد که این موضوع تبعات و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد که مهمترین آن افزایش بیکاری و در نتیجه آن تهدید سلامت جامعه است.

 
اختصاص ردیف بودجه ملی برای جاده حرم تا حرم  
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ردیف بودجه ملی برای جاده حرم تا حرم خبر داد و ابراز داشت: گزینه مناسب برای ساخت این جاده پس از انجام مطالعات لازم برای احداث و بهره برداری آن انتخاب و مقرر شد اجرای این پروژه از سمت کاشان آغاز شود و به چهار قطعه تقسیم شد و قسمت اول آن برای ساخت به مناقصه رفته است.

وی با بیان اینکه بیکاران تحصیل کرده کاشانی ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: امروزه صنعت فرش کاشان نمی‌تواند رافع مشکل اقتصادی و بیکاری کاشان باشد چراکه عمده بیکاران کاشان از قشر تحصیل کرده هستند و بر همین اساس باید به سمت اشتغالزایی دانش بنیان حرکت کرد و منطقه ویژه اقتصادی نیز می‌تواند در کاهش بیکاری نقش بسزایی داشته باشد.


ساداتی نژاد با بیان اینکه امید است ساخت جاده حرم تا حرم تحول بزرگی در منطقه اردهال کاشان به وجود بیاورد، گفت: معتقد هستیم ساخت جاده حرم تا حرم مشهد اردهال کاشان می‌تواند تا حدودی از غربت امامزاده علی بن امام محمد باقر بکاهد و به تبع آن باعث پیشرفت اقتصادی بخش برزک و نیاسر کاشان می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان، به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.

شاهسوندی افزود: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان یکی از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه ۴۶ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش های به عمل آمده، هم اکنون پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه ها، گفت: تا کنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۶۶ تن میلگرد، ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۳ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • تحول صنعت رباتیک انعطاف پذیر با جوهر پلیمری نرم اما محکم
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند