Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-16@15:39:18 GMT

برادران ریخته گران به ۱۵ سال حبس محکوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۳۰۲

رسول قهرمانی نماینده دادستان تهران در پرونده بانک سرمایه درباره آخرین وضعیت پرونده بهروز و فیروز ریخته‌گران در جمع خبرنگاران گفت: براداران ریخته‌گران در سال‌های گذشته پرونده‌ای به اتهام اخلال در نظام اقتصادی داشتند که در دادگاه هر کدام از آن‌ها به ۱۵ سال حبس محکوم شدند.

قهرمانی گفت: برادران ریخته‌گران به رأی دادگاه اعتراض و نسبت به فرجام خواهی اقدام کردند که پس از آن رأی به شعبه یک دیوان عالی کشور ارسال شد و شعبه دیوان حکم قبلی دادگاه را نقض کرد و دادستان تهران و ریاست وقت قوه قضاییه نیز دستور دادند پرونده به شعب دیگری در دادسرای تهران ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از ارسال رأی دیوان به شعب دیگر، رأی ۱۵ سال حبس بهروز و فیروز ریخته‌گران تأیید شد و افراد دیگری نیز در آن پرونده متهم هستند که بر حسب مورد به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

نماینده دادستان درباره آخرین وضعیت بانک سرمایه گفت: در این پرونده نزدیک به ۴۰۰ متهم وجود دارد که برای بسیاری از آن‌ها کیفرخواست صادر شده و برای عده‌ای دیگر نیز در حال صدور است.

قهرمانی گفت: پرونده ریخته‌گران در بانک سرمایه در حال تحقیقات است و انتظار می‌رود طی چند هفته آینده به قرار منجر شود.

نماینده دادستان در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده در پرونده غندالی و امامی گفت: انتظار می‌رود که کیفرخواست پرونده قندالی و امامی تا شهریور ماه صادر شود.

منبع: ساتین

کلیدواژه: آخرین وضعیت بانک سرمایه اخبار قوه قضاییه اختلاس بانک سرمایه اسامی مفسدان اقتصادی برادران ریخته گران بهروز ریخته گران مجازات مفسدان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضائی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رأی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی با اشاره به قطعیت رأی دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است