Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:11:00 GMT

رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۳۳۱

حجت الا سلام والمسلمین حکمتی نیک با تبریک دهه کرامت گفت:: حدیث سلسله الذهب در زمان‌های مختلف روایت شده است و توحید و وحدانیت به خداوند دژ محکمی در روز حساب است.
وی با بیان اینکه اعتقاد به توحید از اصول و مبانی مسلمانان می‌باشد گفت::توحید و ولایت از اعتقادات مسلمانان و شیعیان بوده و باید در راه آن گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل در آئین معارفه رئیس ستاد اقشار بسیج با تبریک ولادت امام رضا ع. و دهه کرامت گفت:: سپاه از دو بخش بسیج با ۲۲ قشر و مجموعه سپاه که وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند تشکیل شده است.

خرم دل با بیان اینکه دشمن بدنبال دست یابی به گلوگاه‌های کشور و براندازی انقلاب می‌باشد گفت:: رهبری، ارمان و مردم از داشته‌های اصلی یک انقلاب بوده و از ابتدای انقلاب تا کنون رهبری با نشان دادن صراط مستقیم و آرمان‌های انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته و دشمن که همه راه‌ها و دشمنی هایش را ازموده این بار یکی از داشته‌های اصلی انقلاب یعنی مردم را نشانه گرفته و با تحریم، تحریک و فتنه بدنبال براندازی انقلاب است.
وی ابراز داشت در سال‌های گذشته ۲ شبکه ماهواره‌ای وجود داشت، اما الان دشمن بالغ بر ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای بر علیه انقلاب و مردم راه انداخته است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقشار بسیج فرمانده‌ای برای هم افزایی و اتحاد مردم است و می‌تواند در این راستا گام بردارند تا دشمن نتواند دشمنی خود را در مقابل مردم ایجاد کند.
گفتنی است در این نشست سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو به عنوان رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح معرفی شد.
جمشید ارسلان جو در این نشست گفت::هدفم خدمت به مردم، اعتلای اهداف بسیج، ایجاد اتحاد بین اقشار مختلف و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان انقلاب می‌باشد.
وی ابراز داشت: امید وارم در این منصب بتوانیم باری از دوش مردم بردارم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهرستان با بیان اینکه عملیات وعده صادق مردم را دلگرم کرد تاکید کرد: اقتدار ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

وی عملیات «وعده صادق» از سوی سپاه را اقدام شجاعانه دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایران با قدرت موشکی خود نشان داد که در پاسخ خود مصمم است، تاکید کرد: ایران نشان داد که توان نابودی اسرائیل را دارد و این امر جهانیان را شگفت زده کرد.

مهدوی نژاد در ادامه به روز «انقلاب فرهنگی» هم اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برای تمام تصمیمات و اقدامات مان پیوست فرهنگی داشته باشیم تا موفق عمل کنیم.

وی به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان هم اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از رئیس جمهور پرشور بود و نشان داد که مردم سمنان مردمی ولایتمدار و قدرشناس هستند.

کد خبر 6082578

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد