Web Analytics Made Easy - Statcounter



پروانه سلحشوری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی که خواستار عدم استفاده از گوگل به دلیل آمریکایی بودن آن و اینکه اطلاعات مورد نظر خود را از آمریکا به ما می دهد، شده بود، گفت: کسی برای این که گوگل آمریکایی است سراغ این مرور گر نمی رود. بلکه برای سهولت دسترسی به دیتا از طریق این موتور جستجوگر، از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلحشوری در گفت و گو با انتخاب، درباره افراد در اظهارنظر آزادند ولی گوگل یک موتور جستجو گر است که مردم از استفاده می‌کنند و به خاطر سهولت دسترسی کار با گوگل راحت است و کاربر بیشتر به سراغ گوگل می رود.

او با بیان اینکه اطلاع ندارم که آیا گوگل آمریکایی است یا خیر، گفت: کسی برای این که گوگل آمریکایی است سراغ این مرور گر نمی رود. بلکه برای سهولت دسترسی به دیتا از طریق این موتور جستجوگر، از ان استفاده می کنند. بنده به شخصه از بین موتورهای جستجوگر با گوگل کار می کنم.

این نماینده اصلاح طلب گفت: اکنون عرصه رقابت است، وقت این نیست که بگوییم چه چیزی کجایی است، تلگرام هم روسی است. پس چرا ما آن را فیلتر کردیم؟


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغسهمیه زائران ایرانی در حج تمتع ۹۸ افزایش یافت مجوز حضور بانوان در آزادی صادر نشدکمالوندی: کاهش تعهدات برجامی از روی لجاجت نیست هواشناسی: دمای تهران فردا به ۴۲ درجه می‌رسد / استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور بازیگرانی که در شرورترین نقش‌ها بازی کرده‏‎انددوستم یک میلیون گرفته بود که مرا با آن مرد متاهل آشنا کند/ در غیاب زنش به شمال سفر کردیم و...«انتقام جویان» به یک قدمی «آواتار» رسیدوزیرسابق انرژی آمریکا: تهران و واشنگتن خواهان رویارویی نظامی نیستند ویژگی بقایای فایل‌های فروش در بازار مسکنظریف برای شرکت در نشست سازمان ملل وارد نیویورک شدتغییرات جدید در قوانین فوتبال؛ قانون پنجم؛ پنالتی زن مصدوم!مدیرعامل بورس: طلای آب شده به زودی در بورس معامله می‌شودسایر خبرهای داغ

انواع شال،روسری،بلوز زنانه و مردانه

با کیفیت ترین کیف و کفش کوهنوری

با کیفیت ترین نوارهای نازک،پد روزانه و ...

افزایش اعضای کانال تلگرام و پیج اینستاگرام

به همین راحتی ویزای کانادا را دریافت کنید

به همین راحتی به رویاهای خود برسید

تا 50 گیگابایت هدیه / تمدید شد

فالور واقعی بخرید فقط 15 هزار تومان

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید

طراحی بنر تلگرام و اینستاگرام/قیمت مناسب

بلیط سفرت رو زیر قیمت بازار پیدا کن

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس ظهر امروز(سه‌شنبه) وارد فرودگاه پولکووای سن‌پترزبورگ شد.

به گزارش مشرق، علی اکبر احمدیان نماینده‌ مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به دعوت نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه و در رأس هیأتی، برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه که با حضور وزرای دفاع و دبیران شورای امنیت ملی بیش از یکصد کشور در سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، به روسیه سفر کرده است.

احمدیان همچنین در نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس شرکت می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در حاشیه این نشست‌ها با همتایان خود از روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اجلاس سالانه امنیتی روسیه که هر سال یکی از شهرهای این کشور میزبانی آن را برعهده دارد ، به ابتکار روسیه و با هدف مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، بویژه آمریکا در عرصه‌ امنیت بین‌الملل برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند