Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،میرصمد موسوی مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت:خوشبختانه با حضور به موقع نیرو‌های منابع طبیعی ارومیه آتش سوزی در عرصه‌های ملی روستای عربلوی دره که در حوزه دریاچه ارومیه قرار دارد اطفاء و از گسترش آن و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری شد.

وی افزود:همکاری نیرو‌های مردمی در این اتفاق بسیار خوب بود و اهالی منطقه با ماشین آلات موجود اقدام به زدن آتش بر کردند که این اتفاق تا چند ساعت ادامه داشت و در نهایت آتش سوزی ایجاد شده اطفاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهندس موسوی یاد آور شد:از عموم مردم استدعا داریم با توجه به وضعیت خوب پوشش گیاهی در سطح استان بشدت مراقب ایجاد آتش سوزی باشند و با توجه به روند افزایشی گرما در برخی از مناطق هر گونه حریق احتمالی در عرصه‌های ملی را با شماره تلفن ۱۵۰۴ در میان بگذارند.   انتهای پیام/م     آتش سوزی در  منطقه عربلوی دره  ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
  • تصاویری از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه | تصاویر
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت