Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بخشی درباره طبقه بندی لیگ‌های آسیایی وجود دارد که بر مبنای اینطبقه بندی سهمیه هر کشور برای حضور در لیگ قهرمانان مشخص می‌شود. با مراجعه به این بخش، نام ایران حذف شده و تنها لیگی که در آن وجود ندارد لیگ ایران است و اسامی تیم‌های دیگر آسیا در این طبقه بندی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در سایت فیفا بخش ایران وجود دارد و این خلاء تنها در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می‌شود.

باید دید این اتفاق روی یک اشتباه و به صورت سهوی رخ داده یا مشکلی جدی فوتبال ایران را تهدید می‌کند.

واکنش فدراسیون فوتبال

درپی این اتفاق، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به حذف لیگ ایران در سایت AFC واکنش نشان داد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، با توجه به مشکل ایجاد شده در صفحه رنکینگ AFC طی تماسی از سوی دپارتمان امور بین الملل با راوی کومار – مدیر فدراسیون‌های عضو و اتحادیه‌های منطقه‌ای در خصوص موضوع حذف نام ایران از جدول رنکینگ مسابقات باشگاهی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری و نامبرده ضمن اظهار تاسف بابت مشکل پیش آمده عنوان کرد: مراتب در دست بررسی است و اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام می‌شود.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • تاج: لیگ برتر ایران پیر است/ جشن برترین‌های لیگ با مدل AFC برگزار می‌شود
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است
  • VAR چینی در لیگ برتر ایران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه اول اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات