Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مهدی مژدهی فر رییس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری ارومیه گفت: با توجه به کمبود ومشکلات تامین کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس، ۶٠ هزار کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس برای توزیع در باجه‌های فروش کارت تامین شده است.   وی افزو:طبق قرارداد فی‌مابین سازمان و تامین کننده، این کارت‌ها در تعداد ١٠ هزار تایی آماده سازی و جهت توزیع در اختیار باجه‌های فروش قرار خواهد گرفت، که هم اکنون پارت اول ١٠ هزار تایی تهیه و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مژدهی فر از تلاش بی وقفه مجموعه برای ایجاد راهبرد بلندمدت برای حل این مشکل خبر داد وافزود: پارت‌های بعدی طبق برنامه زمان بندی شده تامین می‌گردد تا در آینده با مشکل کمبود کارت روبرو نشویم.   انتهای پیام/م   توزیع ۶٠ هزار کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد

این روز‌ها مسافرانی که از شهر قم به اصفهان تردد می‌کنند، با کمبود اتوبوس از ترمینال فدک شهر قم مواجه شدند. این موضوع برای دانشجویان و مسافران مشکلاتی را به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام اتوبوس بین شهری از مبدا قم به اصفهان چند ماهی است. از ترمینال فدک قم نیست و سرویس دهی ندارد تکلیف دانشجویان و مسافرانی که جهت برخى کارهاى ضرورى می‌خواهند از قم به شهرشان اصفهان برگردند با مشکل مواجه می شوند. براى رفتن به قم که باید سوار اتوبوس‌های اصفهان تهران شویم وهزینه تا تهران را پرداخت کنیم و در عوارضی قم پیاده شویم. پرداخت هزینه اضافه از یک سو و کمبود اتوبوس از سوی دیگر مشکلات مسافران را دو چندان کرده است. 
سه الی چهار ماه قبل از سال ١٤٠٣ اتوبوس برگشت نیست و در جلوی عوارضی هم تاکسی شخصی هست ببرند تا خود شهر قم و یا حرم ولی هزینه و نرخ خیلی زیادی دریافت می‌کنند و اسنپ‌ها هم در عوارضی نمی‌آیند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • فروش گوسفند با کارت ملی!
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟