Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:42:22 GMT

مربیان دو تیم نخواستند تماشاگران به ورزشگاه بیایند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۷۸۸

مربیان دو تیم نخواستند تماشاگران به ورزشگاه بیایند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان و امید کشور که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و خوشحالیم هر دو تیم با قدرت مقابل یکدیگر قرار گرفته و یک بازی خوب را ارائه کرده اند.

وی تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که ۳ یا ۴ تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم تا بتوانیم آینده فوتبال کشورمان را تضمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عدم حضور بانوان و آقایان در این دیدار گفت: این سوال ها را باید از سخنگوی فدراسیون فوتبال بپرسید البته خواسته سرمربیان تیم ملی بود که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که کیفیت این دیدار بسیار پایین بوده است گفت: این نظر شماست اما فکر می‌کنم سرمربیان دو تیم از این دیدار دستاوردهای خوبی کسب کردند.

وی در پاسخ به این سوال که امروز آخرین روز مهلت فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه بوده است، ادامه داد: پاسخگوی این سوال، سخنگوی فدراسیون فوتبال است و من نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنم.

شکوری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا چند دیدار دوستانه خوب را برای دو تیم آماده کنیم تا هر دو تیم ملی بزرگسالان و میدمان بتوانند در مسابقات پیش رو موفق باشد.

کد خبر 4667599

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم شکوری تیم امید ایران تیم ملی بزرگسالان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز