Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تقریبا اصلی با 5 گل شکست خورد.

طرفداری- تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در قالب دو تیم قرمز و طلایی به میدان رفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که پیش از این قرار بود امروز در دو دیدار دوستانه به میدان بروند، به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و مه شدید، به بازی‌های تدارکاتی نرسیدند و در قالب دو تیم قرمز و طلایی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ابتدا زیر نظر کادر فنی به گرم کردن و تمرینات بدنسازی پرداخته و سپس در قالب دو تیم و زمان 90 دقیقه به بازی پرداختند.

ترکیب تیم قرمز:

بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب تیم طلایی:

علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، شایان مصلح، احسان حسینی، آدام همتی، سروش رفیعی، سعید حسین‌پور، وحید امیری، سعید کریمی، محمد حسینی و مهدی شریفی.

دیدار دو تیم قرمز و طلایی با نتیجه پنج بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید. گل‌های این دیدار توسط وحید امیری (2 گل)، مهدی شریفی (2 گل) و سعید حسین‌پور از روی ضربه کاشته به ثمر رسید.

کریم باقری در دقیقه 35 به دلیل مصدومیت سید جلال حسینی به جای او با شماره 28 به میدان رفت.

ابوالفضل درویش‌وند هم در دقیقه 60 به جای شایان مصلح وارد زمین شد.

این دیدار جذاب و دیدنی در حضور هواداران و دوستداران پرسپولیس در زمین شماره 5 کمپ کارتپه ترکیه برگزار شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سهیل مهدی در مورد قانون بازی رو در رو

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی پس از جلسه مسئولان سازمان لیگ با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری، در جمع خبرنگاران حاضر شد. مهمترین بخش صحبت‌های او در مورد مصوبه بازی رو در رو و تفاضل گل‌ها بود که می‌تواند در این فصل در قهرمانی تاثیرگذار باشد‌.

او در ابتدا گفت: باید این فصل را تمام و فصل آینده را بهتر شروع کنیم. از جمله مواردی که به صورت کلان مدنظر رؤسای فوتبال کشور و آقای تاج بود به بحث گذاشته و درباره آن صحبت شد. موظف هستیم در این مورد برنامه‌ریزی‌های‌مان را دقیق‌تر کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال بهتری را به خانه‌ها ببریم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در پاسخ به این سؤال که چرا مصوبات از همان ابتدای ابلاغ به باشگاه‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود که اینگونه حاشیه‌ساز نشود، گفت: نمی‌دانم چرا اینقدر حاشیه به وجود می‌آید؟! از روز اولی که مسابقات هنوز شروع نشده و هنوز هیچ تیمی به داخل زمین نرفته بود، این دستورالعمل به باشگاه‌ها اعلام شد. اگر موضوعی، موردی و بحثی هست باید بر همین اساس باشد. خوشبختانه سه ماه بعد، فکر کنم در آبان ماه این مصوبه و موارد دیگر به باشگاه‌ها اطلاع داده شد.

ویدئو: 330540

او ادامه داد: سازمان لیگ وظیفه دارد موارد متعددی را به باشگاه‌ها یادآوری کند. برای مثال دستورالعمل لباس را حتماً بروید مطالعه کنید که باید کامل رعایت شود. یادآوری می‌کنم که بحث سه ملی‌پوش را حتماً مدنظر داشته باشید و اگر کمتر از آن شد تیم‌ها حتماً باید در مسابقات شرکت کنند. اجرای این دستورالعمل‌ها کلیدی است. نکات کلیدی دستورالعمل‌ها را اول فصل به تمامی باشگاه‌ها به صورت تیتروار و در قالب یادآوری، اعلام می‌کنیم. از جمله موارد داخل این دستورالعمل‌ها بازی رو در رو بود که امسال بنابر تفسیری که توسط کمیته تدوین مقررات انجام شده و مصوبه کردند، به صورت تفضیلی توضیح داده شده بود. در تمام دنیا هم همین است.‌

وی افزود: کمیسیون تدوین مقررات در اول فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کرده و ما هم بر حسب وظایف و اهمیت آن در آبان ماه مجدداً آن را به باشگاه اعلام کردیم. امروز که به روزهای آخر فصل رسیدیم و نگرانی جامعه هواداری است و وقتی چالشی است که از طرف رسانه شیرین‌تر است، به آن پرداخته می‌شود. به نظرم ما تصمیمی برای تیمی نگرفتیم. قبل از شروع لیگ این موضوع را اعلام کردیم و هیچ‌کس آن روز نمی‌دانسته است چه تیمی امروز گل زده دارد، چند بازی کردند و یک تیم چه امتیازی دارد. اصلاً معلوم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم این چالش یک مقدار فضای رسانه را تهییج می‌کند و جامعه هواداری را که علاقه‌مند به این فضاهاست. سازمان لیگ از این امر مبراست و هیچ علاقه‌ای نداریم طرفدار هیچ تیمی باشیم. صداقت، شرافت و تعهد همکاران ما در سازمان لیگ و کلیه واحدها اینجور نیست که خودمان را خرج قهرمانی یک تیم یا صعود و سقوط تیمی دیگر کنیم.

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس
  • توضیح سهیل مهدی در مورد قانون بازی رو در رو
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی