Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان و امید اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و با وجود اینکه مراحل اولیه است اما انتظار هم می رفت که این بازی خوب انجام شود. امیدواریم همین روند در انتخاب بازیکنان از سوی ویلموتس ادامه یابد و یک تیم قوی در آینده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون فوتبال خبر تعلیق را تکذیب کرد 

شیعی درباره شایعه تعلیق فوتبال ایران  و اینکه بازی های تیم ملی  در کشور ثالث برگزار می شود، گفت: نه، فدراسیون فوتبال هم این موضوع را تکذیب کرد  و در سایت خود گذاشت و نام  ایران هم در جدول آسیا قرار گرفت.

در جریان امضای حکم ها از سوی میرغفاری نیستم 

شیعی درباره اینکه سازمان تیم های ملی مسئول ندارد و میرغفاری با اینکه سمت ندارد حکم ها را امضا می کند، بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم اما باید کار قانونی انجام شود و هیچ کس منکر کار قانونی نیست و همه کارها باید حل شود. تنها آن قسمت نیست و یکی از دلایلی که بازی های لیگ به تعویق افتاده درباره حکم مسئولان سازمان لیگ است که باید کمیته استیناف تعیین تکلیف کند و جای  دیگری هم داریم که وضعیتش مشخص نیست . به هر حال فدراسیون فوتبال باید همت کند و  جاهای دیگر هم از بلاتکلیفی نجات بدهد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه ویلموتس پول نگرفته بود و بندی برای جدایی این مربی در قراردادش وجود دارد و فدراسیون برای پرداخت حقوق سرمربی از بانک مرکزی درخواست کمک کرده است، گفت:  من در این باره خبری ندارم و بحث درخواست پول از بانک مرکزی در هیئت رئیسه مطرح نشده است. 

بیشتر بخوانید: 

تاج: حذف نام ایران اشتباه‌ AFC بود/ منابع مالی فدراسیون بایکوت شده است

اسدی: دلیل حذف نام ایران از جدول لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌دانم

نام ایران به رده‌بندی AFC بازگشت

انتهای پیام/ 

اظهارات شیعی در پایان دیدار تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید