Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@14:52:26 GMT

واکنش سازمان ملل به محدود کردن روادید ظریف

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۰۴۰

واکنش سازمان ملل به محدود کردن روادید ظریف

در 24 ماه ژوئن، «استیو منوشین» وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ممکن است وزیر خارجه ایران تا چند هفته دیگر در لیست تحریمهای آمریکا قرار بگیرد.

اما یک منبع آگاه آمریکایی به رویترز گفته است که واشنگتن فعلا این تصمیم خود را متوقف کرده است و قصد ندار ظریف را در لیست سیاه قرار دهد.  

از سوی دیگر رویترز بامداد امروز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد که واشنگتن با اعطای ویزا به محمد جواد ظریف برای شرکت در نشست هفته جاری سازمان ملل موافقت کرده است و «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز آن پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز نوشت: اگر پمپئو اعطای ویزای سفر به ظریف، دیپلمات و مذاکره کننده ارشد ایران، را رد می‌کرد می‌توانست نشانه‌ای از تلاش آمریکا برای بستن درهای دیپلماسی و منزوی کردن بیشتر ایران باشد.

310311

کد خبر 1280066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزارت خارجه ایران و آمریکا سازمان ملل باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا خودرو ایران و آمریکا اتحادیه اروپایی تیراندازی مجلس شورای اسلامی کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.   حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.   در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران