Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:25:07 GMT

محمدی: بدن بازیکنان تیم امید آماده‌تر بود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۰۶۶

محمدی: بدن بازیکنان تیم امید آماده‌تر بود

زننده تک‌گل تیم ملی در دیدار تدارکاتی مقابل امید اعتقاد دارد فرصت کافی برای تمرین وجود نداشت و به همین دلیل چندان آماده نبودند.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی مهاجم تیم ملی که تک‌گل تیم ملی را در این بازی به ثمر رسانده در پایان بازی در ارتباط با این دیدار گفت: «ما در این بازی تمام تلاشمان را کردیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدوارم مربیان تیم ملی هم از این بازی به نتایج خوبی دست آورده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


 میلاد محمدی که در این فصل در باشگاه‌های پرتغال به میدان می‌رود درباره سؤال ازمهراد محمدی افزود: «اینجا تیم ملی است و ترجیح می‌دهم در حال حاضر در خصوص باشگاه‌ها صحبت نکنم. اما خودم روز شنبه به پرتغال می‌روم.»


 محمدی در ادامه راجع به کار با ویلموتس گفت: «این اردوی اول من با آقای ویلموتس است و در این اردو حس کردم که ایشان علاقه زیادی به بازی هجومی دارد. و امیدوارم که تیم ملی از این به بعد طوری بازی کند که رضایت خاطر مردم هم جلب شود.»


او در درباره اینکه تیم امید ازتیم ملی بزرگ‌سالان بهتر بازی کرد بیان کرد: «آن‌ها خیلی وقت است که باهم تمرین می‌کنند درحالی‌که بازیکنان ما تنها سه روز است که در کنار هم هستند. ضمن اینکه آن‌ها ازلحاظ بدنی هم از ما در شرایط بهتری بسر می‌برند.»


 مهاجم اسبق سپاهان درباره اینکه خیلی وقت است که دوست دارد به تیم ملی دعوت شود خاطرنشان کرد: «بله خدا رو شکر که در این اردو به تیم ملی دعوت شدم. من خیلی دوست داشتم قبل از رفتن به پرتغال لااقل یک‌بار در اردوی تیم ملی دعوت شوم و جو حاکم براین اردو را لمس کنم.»
او در پایان با اشاره به این دیدار گفت: «بازی خوبی بود و همان‌طور که گفتم بدن آن‌ها آماده‌تر بود و این سه روزی که تمرین داشتیم برای بعضی از بازیکنان ما که هنوز تیمشان مشخص نشده است شروع تمرینات محسوب می‌شد.»

میلاد محمدی تیم امید ایران تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی تیم امید ایران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از پایان یافتن لیگ شانزدهم زنان، ملوان اگرچه نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما بعد از ۹ سال بار دیگر روی سکوی لیگ برتر زنان قرار گرفت. به همین دلیل و به بهانه پایان یافتن این لیگ مهیج، با کاپیتان این تیم، سپیده نزهتی گفت و گوی ویژه‌ای داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

در لیگ امسال تا مرز قهرمانی پیش رفتید اما به نظر می‌رسد که نایب قهرمانی هم نتیجه خوبی برای شما بود.

فصل خیلی خوبی داشتیم، می‌توانم بگویم بعد از سال‌ها حضور در ملوان، امسال شرایط خیلی خوبی را تجربه کردیم. مدیرعامل باشگاه واقعا پدرانه از ما حمایت کرد و کل اعضای تیم هم برای رسیدن به موفقیت همدل بودیم. بعد از ۹ سال موفق شدیم دوباره به سکو برسیم. البته فکر می‌کنم که تیم ما شایسته قهرمانی بود اما خب همیشه شرایط آنطور که دلت می‌خواهد یا برنامه‌ریزی می‌کنی پیش نمی‌رود.

به عنوان یک بازیکن باتجربه فکر می‌کنی تفاوت لیگ امسال با فصل‌های گذشته چه بود؟

در شانزده فصلی که از لیگ زنان می‌گذرد؛ به جز دو سالی که ملوان منحل شده بود؛ در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشتم. می‌توانم بگویم امسال از هر نظر لیگ خوبی داشتیم. تیم‌های مدعی زیاد بودند و تا لحظه آخر رقابت بین ما و خاتون بم ادامه داشت و مسابقات خیلی پرشور پیش می‌رفت. نه تیمی وسط فصل انصراف داد و نه تیم‌های کوچک از بازی مقابل تیم‌های بزرگ سر باز زدند. شرایط برگزاری هم منظم بود.

سرمربی شما خانم غلامی علی‌رغم اینکه هدایت شما را به عهده داشت اما روی نیمکت نمی‌نشست. فکر می‌کنی این عدم حضور سرمربی روی نیمکت شما، چقدر تاثیر منفی داشت؟

ایشان یک مربی بومی و کاربلد هستند که من از کار کردن با او لذت می‌برم اما قطعا عدم حضورشان روی نیمکت، تاثیر منفی داشت. طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد که سرمربی کنار خط باشد و از این بابت انرژی مضاعفی می‌گیرد اما امسال ما از این بابت محروم بودیم. اما به هرحال با توجه به اینکه ایشان مدیریت تیم ملی را به عهده داشتند؛ نمی‌توانستند همزمان سرمربیگری تیم ما را نیز عهده‌دار باشند و از این بابت اذیت شدیم. این را هم بگویم که اگرچه خانم غلامی روی نیمکت تیم ما حاضر نبودند اما هیچوقت ما را تنها نگذاشتند و در تمام تمرینات ما در شهرهای مختلف حضور داشتند. ایشان از پشت فنس نکات را به کادرفنی انتقال می‌دادند و کم کم به این موضوع عادت کردیم!

در هفته‌های اخیر موضوعاتی در خصوص دوپینگ و داوری مطرح شد، خانم غلامی معتقد بودند ک خاتون از این جهات مورد حمایت بوده است. این موضوع باعث کری خوانی بازیکنان خاتون هم شد.

من به عنوان یک بازیکن همیشه سعی کردم احترام‌ها حفظ شود و حتی وارد فضای کری‌خوانی نشوم. نمی‌دانم بحث دوپینگ و سود از داوری واقعا وجود داشته یا نه اما ترجیح می‌دهم کری را با کری جواب ندهم. اینکه برخی از بازیکنان با الفاظ زشت کری می‌خوانند؛ از نظر من اصلا در شان یک فوتبالیست نیست و فکر می‌کنم شخصیت خودشان را به این شکل نشان می‌دهند.

فکر می‌کنی بهترین بازیکن این فصل لیگ زنان، چه کسی بوده است؟

باید ببینید چه بازیکنی در کنار چه بازیکنان دیگری توانسته از خودش عملکرد خوبی نشان دهد. به طور کلی در لیگ امسال بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما من شبنم بهشت را از هر نظر بازیکن کاملی می‌بینم و به نظرم بهترین بازیکن حال حاضر ایران است.

و صحبت‌های پایانی؟

ابتدا از آقای فهمیده مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه می‌کنم و بعد می‌خواهم در خصوص یک موضوع صحبت کنم. زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، دو بازیکنی که به همراه ملیکا تصادف کردند و فکر م کنم با مهری از سوی کل جامعه فوتبال مواجه شدند. به عنوان یک فوتبالیست می‌خواهم بگویم که ما قدر دوستان زنده خود را نمی‌دانیم و حتما باید آن ها از این دنیا بروند تا عزیز شوند. زهرا و بهناز در این مدت با بی‌مهری روبرو شدند. هم سوی باشگاه خودشان و هم از سوی بقیه جامعه فوتبال که باعث تاسف است. از این بابت واقع ناراحتم و فکر می‌کنم فراموش کردن این دو بازیکن از سوی همه به ویژه تیم خودشان، دور از انسانیت است.

دیگر خبرها

  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • ۲ امتیاز حیاتی از رقابت طلا و مس در نقش‌جهان/مرتجی: آینده خوبی در انتظار است
  • جشن خاص کاپیتان تیم ملی ایران پس از برد تاریخی!