Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم زاد بر همکاری و هماهنگی لازم دستگاه های ذیربط در راستای تسریع در اجرای پروژه تعریض مسیر گردنه حیران آستارا این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» امروز( دوشنبه، ۲۴ تیر) در جلسه کارگروه تعریض محور آستارا به اردبیل که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارکرد: سرپرست استانداری گیلان با جدیت پیگیر اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا محور مواصلاتی این شهرستان به اردبیل را یک گلوگاه حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: این محور یکی از مهم ترین راه های ارتباطی شمال و شمال غرب کشور است.

 

وی به تردد بالای خودروهای سبک و سنگین در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل اشاره کرد و افزود: تسریع در روند اجرای این طرح یک ضرورت بوده و هرچه سریعتر باید انجام شود.

 

رستم زاد با اشاره به خط ریلی آستارا - آستارا و منطقه  ویژه اقتصادی بندر آستارا،اظهارکرد: با توجه به این ظرفیت های اقتصادی در آستارا و ورود حجم زیاد گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان تعریض محور مواصلاتی بندر آستارا به اردبیل باید به صورت جهادی انجام گرفته و عملیاتی شود.

 

وی با بیان اینکه طرح چهاربانده کردن محور مواصلاتی آستارا به اردبیل به طول ۲۵ کیلومتر است، افزود: طرح مطالعاتی ۱۲ کیلومتر از این محور از سه راهی روستای عنبران تا پل روستای بهارستان انجام شده است.

 

رستم زاد از دست اقدام بودن طرح مطالعاتی ۱۳ کیلومتر باقی مانده در محور گردنه حیران خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح تسهیل در تردد، کاهش سوانح جاده‌ای و رفع ترافیک در این مسیر ارتباطی را شاهد خواهیم بود.

 

«سهیل توکلی» نیز در این جلسه از پیگیری های فرماندار بندر آستارا در رابطه با تسریع در آغاز طرح تعریض و چهاربانده کردن محور مواصلاتی آستارا به اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی گیلان گفت: این سازمان بنا به وظیفه ذاتی خود پس از اخذ تاییدیه های قانونی از سازمان مراتع و جنگل‌ها در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز اقدام می کند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز حجاب و عفاف مجلس روزنامه آل هاشم آذربایجان غربی اجرای تعریض جاده محور آستارا به اردبیل گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود

استاندار ایلام گفت: از مسئولان دستگاه‌هایی که پروژه نیمه‌تمام دارند درخواست می‌شود که تکمیل این طرح‌ها را به صورت مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا شامگاه _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام پس از ارائه گزارش‌های مسئولان دستگاه‌ها، بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال در استان ایلام تاکید و اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری مهران از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در استان است و هم‌چنان با جدیت پیگیر تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه خواهیم بود.

وی افزود: طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران میان هفت طرح جامع کشور، به‌عنوان نخستین طرح تهیه و تدوین شد.

استاندار ایلام با اشاره به رشد ۷۰۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان استان در دولت سیزدهم، بر حمایت ویژه دولت از توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان تاکید و خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم از یک شرکت به هشت شرکت افزایش یافته است.

بهرام‌نیا از مدیر آبفای استان خواست که تجهیزات مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان را در اسرع وقت تأمین کند و ادامه داد: مصوب شده است تا حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان برای کشت گلخانه‌ای به مردم استان واگذار شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌هایی همچون برج هنر، تاکید کرد: از مسئولان دستگاه‌هایی که پروژه نیمه‌تمام دارند درخواست می‌شود که تکمیل این طرح‌ها را به صورت مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

استاندار ایلام یکی از نمودهای تحقق شعار سال در استان را، تکمیل تصفیه‌خانه ایوان دانست و اضافه کرد: به مسئولان دستگاه‌ها تکلیف می‌شود تا با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب قرارداد (بی او تی) طرح‌های بر زمین مانده را تکمیل کنند.

بهرام‌نیا در این جلسه مدیران ادارات مربوطه را مکلف کرد تا با ارائه مشاوره‌های جامع به متقاضیان طرح‌های تولیدی و اقتصادی، به پیشبرد اصولی برنامه‌ها کمک کنند.

وی از مدیران ادارات کلی که حائز رتبه‌های برتر وزارتی در حوزه وظایف سازمانی خود شده‌اند تقدیر و مدیران استانی را به تلاش بیشتر در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان تشویق کرد.

استاندار ایلام بر لزوم همکاری بانک‌های استان در تسهیل امور مربوط به تولید، سرمایه‌گذاری و ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در صنایع تولیدی استان تاکید کرد.

در پایان این جلسه، استاندار ایلام به معاونت اقتصادی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان مأموریت داد تا با همکاری سایر دستگاه‌های استان، برنامه راهبردی تحقق شعار سال، ظرف حداکثر یک هفته تدوین شود.

کد خبر 745626

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر