Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، براساس بخشنامه معاون وزیر راه و شهرسازی به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، از ارایه هرگونه خدمات به ناوگان دارای سامانه سپهتن معیوب خودداری می‌شود.

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی، در این بخشنامه اظهار کرد: باتوجه به گزارشات واصله درخصوص غیرفعال بودن یا عدم کارکرد صحیح برخی از سامانه سپهتن ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای، مطابق ماده ۶ آیین‌نا مه اجرایی تبصره (۱) ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شرکت یا مؤسسه برون شهری مکلف است از دادن مسافر و صدور صورت وضعیت به وسیله‌نقلیه فاقد تجهیزات دستگاه سنجش سرعت و زمان بدون نقص فنی (سامانه سپهتن) خودداری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.   بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.   این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.   به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند.   لغزندگی جاده علت واژاگونی بود سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.   وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • آماده باش ۳۵۰ نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد