Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@02:53:44 GMT

لذت سفر به ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۱۵۳

لذت سفر به ترکیه

  سفر کردن می‌تواند در عین به همراه بودن با لذت و هیجان، تجربه‌ی خاطره‌انگیزی نیز برایتان رقم بزند. اگر می‌خواهید سفری بدون اتلاف وقت و بسیار جذاب داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب تورهای مسافرتی است. در این تورها کارشناسان مجرب با شناخت بهترین مکان‌های هر کشور و هر شهر راهنمایان خوبی برای شما مسافران عزیز خواهند بود و با استفاده از این تورها دیگر نیازی ندارید تا زمان خود را برای پیدا کردن مسیرهای جاذبه‌ها و رستوران‌ها و مراکز خرید صرف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصدتان سفر با تورها بود حتماً باید قبل از خرید بلیط از مناسب بودن زمان سفر خود با شرایط کاری‌تان مطمئن شوید زیرا زمان شروع و پایان سفر ثابت است و امکان تغییری وجود نخواهد داشت. یکی از کشورهای همسایه که ارزش حداقل یک‌بار سفر را دارد کشور ترکیه است. این کشور با داشتن شهرهایی متفاوت و زیبا و جاذبه‌های مختلف، نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح است تا در طول سفر بتوانید از اغلب جاذبه‌های ترکیه دیدن کنید. برای این برنامه‌ریزی صحیح تورهای ترکیه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرایط جغرافیایی ترکیه که باعث شده است آب‌وهوای منحصربه‌فردی در سراسر مناطق این کشور پدید آید باعث ایجاد جاذبه‌های طبیعی باصفا شده و گردشگران از بازدید این مناطق لذت می‌برند. از طرفی ترکیه تاریخ پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته و به همین دلیل جاذبه‌های تاریخی فراوانی نیز دارد که به‌نوبه‌ی خود با استقبال پرشور گردشگران همراه بوده است. جالب است بدانید اگر از مشتاقان خرید هستید می‌توانید با راهنمایی کارشناسان تور به بهترین مراکز خرید رفته و لذت خرید را با خانواده و دوستان خود تجربه کنید. علاوه بر بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مراکز خرید عده‌ای از مسافران علاقه‌مند به انجام برخی تفریحات و ورزش‌های آبی هستند، با معرفی مناطق تفریحی توسط تورها می‌توانید فعالیت‌هایی همچون موج‌سواری، قایقرانی و... را نیز در خاطرات خود به ثبت رسانید.

تمامی شهرهای ترکیه ارزش دیدن دارد اما استانبول که به‌عنوان پایتخت این کشور شناخته شده است شهرت بسیار خوب و گردشگران بی‌شماری نسبت به سایر شهرهای ترکیه ازجمله ازمیر، کوش‌آداسی، آنتالیا و... دارد، بنابراین اولین انتخاب اکثر گردشگران در بازدید از کشور ترکیه، شهر استانبول است. برخی از گردشگران و توریستان به دلیل هزینه‌های بالا خود را از سفر به مناطق و کشورهای مختلف دریغ می‌کنند درحالی‌که می‌توانند زمان سفر خود را با برگزاری تورهای لحظه آخری تطبیق دهند؛ زیرا این تورها به دلیل تکمیل نشدن در زمان برگزاری با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسند و شما می‌توانید بهترین خدمات را با قیمت‌های پایین و باورنکردنی دریافت کنید. تور لحظه آخری استانبول نیز همانند سایر تورهای لحظه آخری ازنظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد و با توجه به امکانات تور نظیر نوع هتل، نوع هواپیما و... هزینه‌های متفاوتی را شامل می‌شود. عده‌ای معتقدند چون زمان سفر با تورهای لحظه آخری از قبل مشخص نیست و در هر زمان باید آماده‌ی سفر بود، بنابراین این مورد می‌تواند یک عیب بزرگ برای تورهای لحظه آخری باشد اما خوشبختانه ازآنجایی‌که همه‌ی فصول برای سفر به استانبول مناسب است پس در هر فصل و روزی که تور لحظه آخر نصیبتان شد با خیال راحت بلیط را خریداری کرده و سفر خود را آغاز کنید. مسجد ایاصوفیه، کاخ توپ کاپی، مسجد سلطان احمد و... ازجمله بناهای تاریخی هستند که در لیست بازدید اکثر تورها قرار دارند و با بازدید از این بناها با فرهنگ و تاریخ استانبول بیش‌تر آشنا خواهید شد. علاوه بر مکان‌های ذکرشده جاذبه‌های طبیعی چشم‌نوازی همچون جزایر پرنس، پارک گلخانه، تپه‌های چاملیجا معروف به بام استانبول وجود دارند که برای دسترسی و شناخت بهتر مسیرها با افراد تور به‌راحتی می‌توانید به این مکان‌ها رفته و در اوج هیجان از طبیعت زیبا عکاسی کنید. گفتنی است اگر در تابستان و پاییز، استانبول را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنید می‌توانید از آفرهای ویژه مراکز خرید نیز استفاده کنید و بعد از خرید به سینماها و کافه‌های مراکز خرید نیز سری بزنید و سرگرم شوید. بخش خوشمزه‌ی هر سفر گشت‌وگذار در رستوران‌های شهر مقصد است با راهنمایی تورها به بهترین رستوران‌های استانبول بروید و غذاهای خوشمزه مخصوص این منطقه را نوش جان کنید. علاوه بر تور معرفی‌شده تور بلژیک نیز وجود دارند که امکان سفر را برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه‌های بسیار سنگین را ندارند فراهم می‌کنند. این تورها با وجود هزینه پایین کیفیت بسیار خوبی دارند و همه‌ی گردشگرانی که برای سفر خود این تورها را انتخاب می‌کنند بسیار راضی بوده و از سفر خود احساس رضایت‌بخشی دارند. آرزوی ما سفری امن و لذت‌بخش برای تک‌تک علاقه‌مندان به مسافرت‌های داخلی و خارجی است امیدواریم با انتخاب درست و استفاده از تورهای مسافرتی بهترین استفاده را از زمان سفر خود ببرید. با استفاده از انواع تورهای کی سفر که شامل تورهای ایرانی، خارجی، ارزان، لوکس و لحظه آخری است، همه‌ی شما مشتاقان سفر می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود و بدون دغدغه انواع مسافرت‌های خارجی و ایرانی را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود تجربه کرده و به‌تمامی مقاصد موردعلاقه‌ی خود سفر کنید. کی سفر، سفری آرام و امن را برایتان آرزو می‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سفر به ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب