Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@00:23:55 GMT

6 کشته در تصادف جاده قدیم ساوه-تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۲۳۰

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی سواری در محور قدیم ساوه - تهران، تمام سرنشینان هر دو خودرو که ۶ نفر بودند، در دم کشته شدند.

به گزارش مهر، ایرج کهریزی اظهار داشت: در سانحه رانندگی که عصر دوشنبه در کیلومتر ۵۳ محور قدیم ساوه - تهران، یک کیلومتر بعد از شهر پرندک بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ رخ داد، سه نفر از سرنشینان خودروی پراید و سه سرنشین خودروی ۴۰۵ جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: براساس اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه استان، علت این سانحه رانندگی انحراف به چپ از سوی خودروی پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث جاده ساوه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری بیضا گفت: ۳ حادثه در جاده‌های این شهرستان ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

زراعت پیشه افزود: بر اثر واژگونی یکدستگاه خودرو کوئیک، برخورد سه دستگاه خودرو وانت، سواری پراید و ال ۹۰ در مجموع ۱۱ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

او افزود: در حادثه اول در کیلومتر ۳۳۶ آزادراه شیراز - اصفهان یک دستگاه خودرو کوئیک واژگون شد که بر اثر این واژگونی دختر بچه ۵ ساله در دم جان باخت و ۲ سر نشین این خودرو به شدت مصدوم شدند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری بیضا گفت: در حادثه دوم نیز ۳ دستگاه خودرو وانت، سواری پراید و ال ۹۰ در ورودی شهرک صنعتی ملوسجان باهم برخورد کردند که بر اثر این حادثه ۸ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی شیراز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • مخبر: حتی یک کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت