Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@17:22:54 GMT

تصمیم استراماچونی، حسینی را شوکه کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۲۶۸

تصمیم استراماچونی، حسینی را شوکه کرد!

به گزارش وانانیوز، 

سیدحسین حسینی سنگربان محبوب باشگاه استقلال که پس از جدایی سیدمهدی رحمتی به پیراهن شمارۀ یک آبی‌ها دست یافت، بسیار امیدوار بود که در نبود پژمان منتظری، بتواند بازوبند کاپیتانی استقلال را از آن خود کند که این اتفاق نیز با ممانعت استراماچونی روبرو شد.

بر اساس برخی اخبار ضد و نقیض منتشر شده از اردوی استقلال، استراماچونی شدیداً به وریا غفوری علاقمند شده و بر این باور است که او در فصل آتی تبدیل به نقطه قوت تیمش خواهد شد و تجربۀ بالایی داراست و به همین دلیل باید بازوبند کاپیتانی به او برسد، چرا که او دارای شخصیت رهبری ویژه‌ای در درون زمین است!

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: کاپیتان استقلال سیدحسین حسینی وریا غفوری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟