Web Analytics Made Easy - Statcounter

برق برخی سازمان های تهران برای جلوگیری از قطع برق شهروندان امروز طبق نظر استانداری تهران قطع شد.

به گزارش صدای ایران از وزارت نیرو، معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران با اشاره به قطعی برق ۱۵ سازمان ملی، استانی و تعدادی از بانک‌های پرمصرف پایتخت، گفت: پایش برق مصرفی ادارات تهران تا پایان مردادماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کامبیز ناظریان با اشاره به قطع برق ادارات پرمصرف دولتی و غیردولتی پایتخت از امروز، اظهار داشت: در راستای مدیریت مصرف شهر تهران و حسب مصوبه هیئت دولت و دستورالعمل استانداری تهران تمامی سازمان‌های ملی، استانی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مؤسسات آموزش عالی بایستی مصرف برق خود را ۱۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند.
وی افزود: براساس دستورالعمل استانداری تهران سازمان‌های یاد شده می‌بایست در زمان پیک از مولدهای تأمین اضطراری برق استفاده و همچنین دمای سیستم‌های سرمایشی خود را روی عدد ۲۵ درجه تنظیم کنند.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ۲۵۰ نفر ارزیاب مدیریت مصرف در حال کنترل سیستم مصرفی برق ادارات تهران هستند، عنوان کرد: تمامی سازمان‌های مهم پایتخت به کنتورهای هوشمند مجهز شده‌اند تا مصرف برق آنها از راه دور کنترل شود.
ناظریان با اشاره به اینکه مصرف برق ظهر امروز شهر تهران به ۴ هزار و ۵۱۰ مگاوات رسیده بود، گفت: در حال حاضر مشارکت مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی موجب صرفه‌جویی ۲۰۰ مگاواتی در مصرف برق پایتخت شده است.
وی با تاکید بر اینکه هر یک درجه افزایش دما حدود ۱۵۰ مگاوات به بار شبکه شهر تهران اضافه می‌کند، ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا در چند روز آینده انتظار می‌رود تمامی سازمان‌ها و مردم نسبت به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق خود در زمان پیک مصرف (ساعت ۱۲ تا ۱۶) توجه ویژه‌ای داشته باشند تا خللی در تأمین برق پایدار مشترکان پایتخت ایجاد نشود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قطع برق سازمان ها سازمان های تهران قطع برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در همایش رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی در محل باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: کارویژه‌های سازمان مدارس غیردولتی در سال جاری شامل برگزاری آفرینو و اردوهای دانش‌‌آموزی، اصلاح روند فعالیت‌های آموزش زبان در آموزشگاه‌ها و تقویت نظارت بر عملکرد  آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در این نشست بر ضرورت برخورد جدی با تخلفات تاکید کرد و گفت: کارها باید کیفی اجرا شود. اعتقاد بنده این است که اگر کاری انجام می‌شود با نهایت کیفیت برگزار شود. 

محمودزاده با بیان اینکه امسال چند کارویژه در مجموعه این سازمان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: اولین جشنواره آفرینو به منظور ارائه و انتشار ابتکارات و خلاقیت های مدارس امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود : تقریبا ۶ هزار و ۲۰۰ طرح تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کارویژه دیگر در حوزه زبان است که باید محتوای آموزش‌ها متناسب با فرهنگ دینی و بومی و اسلامی ما باشد.

وی از کارویژه‌های دیگر سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی را «نظارت» دانست و ادامه داد: این موضوع هم میدانی و سامانه‌ای انجام می شود و رعایت الزامات قانونی مورد تاکید است . 

محمودزاده بر مردمی‌سازی و مشارکت تاکید کرد و گفت: در این زمینه دو پروژه برای مشارکت مردم در اداره مدارس تعریف شده است. این کار در مدارس دولتی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: حتما به بحث اردوهای دانش‌‌آموزی جدی‌تر ورود کنید. مدارس غیردولتی را به سمتی سوق دهید که از ظرفیت‌های اردوگاه‌ها استفاده کنند. یکی از محوری‌ترین امور  به منظور افزایش توانمندی و مهارت‌های دانش‌آموزان باید برگزاری اردوهای دانش‌‌آموزی باشد.

به گزارش آنا، همایش آموزشی توجیهی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • ضرغامی : خروج ایران از ایکوم و ایکوموس کذب است / بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی، ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت