Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:22:27 GMT

رایزنی نماینده سازمان ملل در امور یمن با بن سلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۳۹۴

رایزنی نماینده سازمان ملل در امور یمن با بن سلمان

نماینده سازمان ملل در امور یمن با معاون وزیر دفاع عربستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن با یک مقام سعودی دیدار و گفتگو کرد.

وی گفت: من با خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان درباره یمن گفتگو کردم. ما راههای بیرون نگه داشتن یمن از تنش‌های منطقه‌ای را مورد رایزنی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توافق استکهلم را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادیم.

گریفیتس نشست خود با فرزند پادشاه عربستان را مثبت توصیف کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو مارتین گریفیتس جنگ یمن یمن سازمان ملل عربستان سعودی محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!

شرکت خودروسازی لوسید موتورز در پرونده‌ای حقوقی تأیید کرد که یک میلیارد دلار دیگر از بزرگ‌ترین سهام‌دارش، یعنی دولت عربستان سعودی، دریافت کرده است. لوسید در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری عربستان، بخشی از هزینه‌های سنگین طراحی و تولید خودرو‌های لوکس سدان را جبران کند.

لوسید می‌گوید که Ayar Third Investment، از شرکت‌های وابسته به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان، پذیرفته است که یک میلیارد دلار از سهام این شرکت خودروساز را بخرد. درحال‌حاضر، عربستان حدود ۶۰ درصد از سهام لوسید را دراختیار دارد و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری جدیدش، نقش پررنگ‌تری در بین سرمایه‌گذاران این شرکت پیدا می‌کند.

پرونده‌ی جدید لوسید در حالی ثبت می‌شود که این شرکت چند هفته پیش به سرمایه‌گذارانش گفت در سال ۲۰۲۴ حدود ۹٬۰۰۰ دستگاه از خودرو‌های برقی سری Air را روانه‌ی بازار خواهد کرد که نشان‌دهنده‌ی رشدی اندک درمقایسه‌با سال ۲۰۲۳ است. لوسید در سال ۲۰۲۳ افزون‌بر ۲٫۸ میلیارد دلار ضرر کرد و سال را با حدود ۱٫۴ میلیارد دلار پول نقد و دارایی‌های مشابه به‌پایان رساند.

سدان‌های لوکس خانواده‌ی Air قیمت زیادی دارند و لوسید برای پیداکردن مشتری با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در ماه‌های اخیر، این برند چندین‌بار قیمت خودرو خود را کاهش داده است تا فروش آن را افزایش دهد. لوسید می‌خواهد در پایان سال جاری میلادی تولید خودرو شاسی‌بلند Gravity را شروع کند.

منبع: زومیت

tags # خودرو ، محمد بن سلمان سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده