Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@09:19:30 GMT

منت‌‌گذاشتن شکارچی خارجی بر مردم ایران+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۴۱۲

منت‌‌گذاشتن شکارچی خارجی بر مردم ایران+ فیلم

منت‌‌گذاشتن شکارچی خارجی بر مردم ایران+ فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شکارچی خارجی ایران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین

مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین گفت: سه شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده طارم سفلی با اقدام به موقع محیط‌بانان دستگیر و پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

طاهری افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در حین گشت و کنترل و اجرای قوانین شکار و صید در حوزه استحفاظی منطقه طارم سفلی به سه شکارچی غیرمجاز برخورد می‌کنند که همراه آنها لاشه یک راس بز وحشی به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: با توجه به شکار غیر قانونی از سوی این افراد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست متخلفان را دستگیر کرده و پس کشف و ضبط ادوات شکار و صید و تشکیل پرونده قضایی آنها را برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

طاهری با بیان اینکه شکارچیان با دستور قضایی روانه زندان شدند، اظهار کرد: با شکارچی‌های غیرمجاز در هر مکانی که حضور داشته باشند بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی می‌شود.

به گفته این مسئول، مطابق ماده ۶۸۰ قانون مجازات اسلامی، هرکس برخلاف مقررات و بدون مجوز قانونی، اقدام به شکار یا صید حیوانات و جانوران وحشی حفاظت شده کند به حبس از ۳ ماه تا ۳ سال مجازات خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین از مردم استان قزوین خواست در صورت مشاهده شکارچیان غیر مجاز در مناطق مختلف استان موضوع را سریعا به ۱۵۴۰ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اشتیه: هیچ گونه حضور خارجی در سرزمین غزه را نمی‌پذیریم
  • پیام رسان‌های فیلترشده به زودی در دسترس مردم ؟!
  • دفاع اسپالتی از کنار گذاشتن ستاره اینتر
  • جریمه شکارچی گراز در رضوانشهر
  • شکارچی پرندگان وحشی در دام قانون
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • قدم گذاشتن به گورستانی ترسناک در اعماق
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • عیدی دستگاه نظارتی به مردم گیلان
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن پس از مصدومیت